فاطمه احمدی
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان :

عملکرد برخی مدیران استانی مغایر با شأن جمهوری اسلامی است / مسئولین استانی بدانند که سر سفره شهدا نشسته اند!

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مدیرانی که خلاف شأن نظام عمل می کنند بدانند بر سفره شهیدان نشسته اند و حق تخلف ندارند.

عملکرد برخی مدیران استانی مغایر با شأن جمهوری اسلامی است / مسئولین استانی بدانند که سر سفره شهدا نشسته اند!

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین گلمیرزاده معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ۸دی ؛ اظهار داشت : ۸دی یکی از روزهای ماندگار الهی است که بنابر آیات قرآن خداوند به حضرت موسی (ع) می فرماید ؛به مردم روزهای خدا را متذکر شوید تا آنها بدانند قبلا چه بوده و اکنون در چه حالی اند و به الطاف الهی آگاه شوند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان ۸ و ۹ دی را از الطاف الهی و عنایات پروردگار به ملت ایران دانست و تصریح کرد : ما باید این ایام را بار دیگر به پاس خون شهدایی که این انقلاب را حفظ کردند ، گرامی بداریم.

وی افزود : مردم گیلان در ۸دی پیشتاز بودند و ارادت خود را به مقام معظم رهبری، امام راحل و خون شهدای گرانقدر دفاع مقدس نشان دادند و اثبات کردند به جهت سابقه و ریشه انقلابی که از زمان میرزای جنگلی در استان بود تا پای جان در کنار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب خواهند ایستاد.

گلمیرزاده با بیان اینکه فتنه خط قرمز انقلاب است یادآور شد : اینکه میگوییم فتنه خط قرمز ماست بدین معناست که هیچ گاه جنایاتی که در این ایام افتاد را فراموش نخواهیم کرد. ما باید همواره در سالگردهای این ایام، حوادث این روزها را برای آیندگان و نسل جدید باز خوانی و تعریف کنیم .

وی افزود : این نسل باید بداند ما برای حفظ این انقلاب چه خون ها داده و چه هزینه هایی کرده ایم تا این انقلاب را بوجود آوردیم. باید حوادث پس از جنگ و خسارت هایی که فتنه ی ۸۸ بر جمهوری اسلامی وارد کرد را برای نسل جدید تبیین کنیم.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات استان اذعان کرد : برهمه ما واجب است که ابعاد مختلف حماسه ی ۸دی را بازبینی کرده و با اقتدا به رهبر معظم انقلاب بگوییم که هیچگاه فتنه را فراموش نخواهیم کرد. چرا که فراموشی فتنه به منزله ی ایجاد راهی برای نفوذ دشمنان داخلی و خارجی و صدور مجوزاتفاق افتادن حوادث پیشین خواهد بود.

وی عملکرد برخی مدیران استانی را مغایر با شأن جمهوری اسلامی خواند و خاطر نشان کرد : مسئولی که به خون شهیدان و رهبرمعظم انقلاب قسم یاد کرده تا وفادار بماند ، نباید خلاف قوانین جمهوری اسلامی گام بردارد. متاسفانه برخی در عملکرد ها یا سخنرانی های خود خلاف این امر را بروز می دهند و این در شأن نظام اسلامی نیست.

حجت الاسلام گلمیرزاده ادامه داد : این افراد یا غافل اند . که در این صورت صلاحیت اداره ی یک نهاد را ندارند . زیرا یکی از ویژگی های مدیران باید بصیرت و آگاهی باشد . اگرهم خطا کرده اند باید عذر خواهی کرده و به اشتباه خود پی ببرند. یا اگر عملکردشان از روی غرض است ؛ باید بدانند که در کنار سفره شهیدان نشسته اند. اگر بر سر سفره شهیدان بنشینند و عکس آنها عمل کنند پذیرفته نیست. مسئولین بالا دستی باید به این موارد توجه کرده و با این افراد برخورد کنند . ما تعارفی با این افراد نداریم . در هر پست و مسئولیتی که هستند حق عبور از خط قرمزهای جمهوری اسلامی را ندارند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه