پدر شهید مدافع حرم در گفتگو با 8دی:

فتنه حادثه بزرگی بود که با درایت رهبری و حضور مردم به خیر گذشت

پدر شهید مدافع حرم گفت: فتنه ۸۸ حادثه ای بزرگ بود که با درایت رهبر معظم انقلاب و حضور به موقع مردم به خیر گذشت.

فتنه حادثه بزرگی بود که با درایت رهبری و حضور مردم به خیر گذشت

فتحعلی طاهرنیا مژدهی در گفتگو با خبرنگار ۸دی بصیرت مردم گیلان در مواجهه با فتنه را مهم بر شمرد و اظهار داشت: مردم گیلان به دلیل آگاهی ها و بصیرت سیاسی که داشتند در ۸دی و یک روز زودتر از سایر نقاط کشور وارد میدان شدند.

وی با اعلام اینکه در نگاه گیلانیان مقابله با دین و فتنه همیشه مردود بوده است، افزود: مردم گیلان همیشه ضد فتنه و فتنه گر به پا خواسته اند و در جریان فتنه ۸۸ در جوشش و خروش خود در ۸دی این مهم را به همه ثابت کرده اند.

پدر شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا با بیان اینکه شهید ما نیز در راهپیمایی های ضد فتنه گری آن دوران حضور فعال داشت، گفت: شهید سجاد هم در راهپیایی ها و جریانات ضد فتنه گری دشمنان داخلی و خارجی حضور داشت و واقعا از تعریف ماجراهای تهران برای ما بهت زده می شد.

طاهرنیا با اشاره به عدم تداوم فتنه در نگاه شهیدش، افزود: شهید تصور داشت که این فتنه ادامه نخواهد داشت و ملتی که خون شهیدان در وجب به وجب کشورشان جاری است اجازه واژگونی نظام و انقلاب را نخواهد داد.

وی با بیان اینکه دشمن قصد به تاراج بردن کشور را داشت، تصریح کرد: از نگاه شهید سجاد، فتنه فتنه بزرگی بود و اگر واقعا درایت رهبری و مردم حزب الله و کشور دوست به میدان نمی آمدند کشور را فتنه گران به تاراج می بردند.

طاهرنیا با هشدار به وجود مداوم فتنه گران در جامعه و نقش برهم زدن آسایش عمومی آنها گفت: گرچه فتنه بزرگ از بین رفت اما هنوز هم ردپای فتنه گران در مجامع و محافل ما وجود دارد و باز هم بصیرت و روشنگری مردم است که آب پاکی بر آتش دشمنان خواهد ریخت.

پدر شهید طاهرنیا با بیان اینکه حوادث سال ۸۸ خسارت های زیادی به بار آورد، افزود: جریانات فتنه ۸۸ کشور را از لحاظ فرهنگی و اقتصادی به عقب کشاند و مردم تاثیرات منفی آن روزهای سرد و خشن را از یاد نبرده اند.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت در مقابل دشمن همیشه نتیجه مطلوب می دهد، اظهار داشت: مقاومت مردم در مقابل با فتنه گران نتیجه داد و همچون سجاد که سینه خود را در مقابل با دشمن سپر کرد، کشور را از گزند فتنه جویان و فتنه گران محفوظ داشته است.

طاهرنیا از هشدار همه شهدا نسبت به حوادث فتنه و نفوذ دشمنان اشاره داشت و افزود: نظر همه شهدای مقابله با فتنه گران و نفوذ دشمنان در کشور است و رهروان شهدا نیز هنوز بر این باورند که اگر خطری سهمگین تر و سنگین تر از فتنه ۸۸ رخ دهد، همین حضور حماسی و انقلابی مردم فتح الفتوح خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه