از سوی دفتر سازمان فضای مجازی سراج در گیلان؛

آغاز ثبت نام دوره آموزش برنامه‌نویسی اندورید در گیلان

مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان گفت: دوره آموزشی برنامه نویسی اندروید، یادمان شهید رضایی نژاد، ویژه فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در رشت برگزار می‌شود.

آغاز ثبت نام دوره آموزش برنامه‌نویسی اندورید در گیلان

به گزارش ۸دی، سجاد ستوده، مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: دوره آموزش آنلاین طراحی نرم افزار اندروید و برنامه نویسی تلفن همراه ویژه فعالان فرهنگی و فضای مجازی استان گیلان برگزار می‌شود.

ستوده در ادامه با اشاره به میزان استفاده بالای عموم مردم ازاپلیکیبشن های اندرویدی و با تاکید بر اهمیت تولید محتوای غنی و فاخر در قالب های مختلف تلقن همراه افزود: ارائه این محتواهای غنی و در عین حال قابل استفاده برای عموم مردم، نیاز به دانش فنی و تخصصی تولید نرم افزارهای مربوطه دارد که با توجه به خلاء حضور نیروی های متخصص در این زمینه، دفتر سازمان فضای مجازی سراج در گیلان به منظور رفع این نیاز اقدام به برگزاری این دوره آموزشی نموده است.

مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان در ادامه با اشاره به شیوه برگزاری این دوره گفت: کلاس های آموزشی این دوره، به شکل آنلاین و از طریق سامانه آموزش مجازی طراحی شده برگزار خواهد شد و لذا افراد به راحتی حتی در منازل خود نیز می توانند از این دوره بهره برده و در آن شرکت نمایند.

وی با بیان اینکه در این دوره، افراد دارای شرایط سنی ۱۷ تا ۲۵ سال می‌توانند شرکت کنند، افزود: امکان حضور و ثبت نام برای خانم‌ها و آقایان وجود فراهم شده است.

مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان با اشاره به اینکه علاقه مندان شرکت در دوره آموزشی برنامه نویسی اندروید، یادمان شهید رضایی نژاد می توانند برای ثبت نام اولیه از طریق سایت www.amoozeshnet.ir وارد فرم ثبت نام ویژه استان خود شده و نام خود را برای ورود به فرآیند گزینش ثبت نمایند، گفت: هزینه شرکت در دوره ۵۰ هزار تومان است که افراد تا ۲۰ دی ماه سال جاری فرصت ثبت نام دارند.

ستوده با بیان اینکه دوره مذکور از یکم بهمن آغاز می‌شود و تا اواسط اسفند ماه ادامه دارد، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۹۱۰۹۳۹۴۴تماس حاصل کنند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در این دوره آموزشی باید دارای ویژگی‌هایی از جمله آشنایی اولیه با برنامه‌نویسی جاوا و یا دیگر زبان‌های برنامه‌نویسی و تلاش برای یادگیری برنامه‌نویسی و تعهد میانگین ۴ ساعت مطالعه و تمرین در روز و همچنین تعهد به تولید و انتشار دو پروژه اندروید در کافه بازار – پروژه ویژه پایان دوره آموزشی و پروژه مورد سفارش دفتر سازمان سراج در استان گیلان و در آخر امکانات اولیه برای برنامه نویسی از قبیل سیستم کامپیوتری و تلفن همراه دارای سیستم عامل اندروید، باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه