مسؤول سازمان بسیج رسانه گیلان:

حماسه ۹ دی حاصل سبقت مردم از خواص بود

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان به حمایت مادی و رسانه‌ای آمریکا و غرب از فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: حماسه ۹ دی حاصل بصیرت بالا، ولایتمداری و سبقت مردم از برخی از خواص و نخبگان جامعه بود.

حماسه ۹ دی حاصل سبقت مردم از خواص بود

به گزارش ۸دی، محسن جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حماسه ۹دی اظهار کرد: حماسه تاریخی ۹ دی پس از هشت ماه فتنه که به تعبیری تلخ‌تر و سخت‌تر از ۸ سال جنگ تحمیلی بود از طرف بیگانگان و عناصر خودفروخته داخلی و با حمایت و پشتیبانی استکبار جهانی و سرویس‌های جاسوسی غربی رقم خورده است.

وی به تبدیل انقلاب اسلامی به عنوان یک ابرقدرت در جهان امروز اشاره کرد و افزود: جنگ تحمیلی، ترورهای دهه ۶۰، تحریم اقتصادی، جنگ نرم و فتنه سال ۸۸ تعدادی از پازل‌های دشمن برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که تمام آنها با آگاهی‌بخشی امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و همچنین هوشیاری، بصیرت و حضور آگاهانه ملت ولایتمدار و شهیدپرور، ناکام مانده است.

*راه‌اندازی بی‌بی‌سی فارسی و سایت توییتر قبل از فتنه سال ۸۸

مسؤول سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه دنیای استکبار برای رقم زدن فتنه سال ۸۸ به بهانه انتخابات از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده بود، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی شبکه فارسی بی‌بی‌سی در شش‌ ماهه دوم سال ۸۷ و تنها چندماه قبل از انتخابات سال ۸۸ به عنوان حامی رسانه‌ای فتنه ۸۸ و راه‌اندازی توییتر ورشکسته با هزینه ۲۰۰ میلیون دلاری اوباما واعتراف آمریکا و سران استکبار به این امر، گواهی مسلم بر این ادعا است.

جعفری به تحمیل فتنه سال ۸۸ با پیچیدگی‌های ویژه در ابعاد مختلف در راستای جنگ نرم به ملت ایران اشاره کرد و گفت: برخی از خواص از قافله عقب‌ماندند، عده‌ای همراه با جبهه ضد انقلاب شدند و برخی نخبگان هم سکوت اختیار کردند اما مردم بصیر و انقلابی با حضور حماسی در حماسه هشت دی در گیلان و ۹ دی در تمام کشور ثابت کردند وفادارترین افراد به انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدام مردم در مقابل فتنه سال ۸۸، بیان کرد: سواد رسانه‌ای ملت هجمه‌های رسانه‌ای جبهه ضد انقلاب را خنثی کرد به طوری که سران رسانه‌های غربی و آمریکایی در حماسه ۸ و ۹ دی گیج و درمانده و خشمگین شدند و چاره‌ای به غیر از تسلیم در برابر اراده ملت ایران و روی آوردن به هرزه‌گویی و هرزه‌نگاری نداشتند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه گیلان، فاصله گرفتن گروه‌های هوادار کاندیداهای خاطی در فتنه ۸۸ از کاندیداهای منحرف شده را از دیگر هوشمندی قشرهای مردمی دانست و تصریح کرد: بسیاری از مسؤولان ستادهای سران فتنه، اقدام فتنه‌گران را محکوم کرده و به جمع ملت با بصیرت ایران پیوستند.

*دلارهای آمریکایی حامی فتنه ۸۸ در آتش خشم ملت سوخت

جعفری، ولایتمداری محض، هوشیاری در برابر دشمن، محکوم کردن فتنه‌گران، حضور خودجوش در حماسه ۹ دی و همبستگی ملت در برابر دشمن در دوران فتنه ۸۸ را از مهم‌ترین و بارزترین ویژگی‌های ملت برشمرد و یادآور شد: مردم در برخی مناطق مانند گیلان یک روز جلوتر از استان‌های دیگر و در هشتم دی‌ماه سال به خیابان‌ها آمدند و حماسه و یوم‌الله هشت دی را رقم زدند و دلارهای آمریکایی حامی فتنه ۸۸ در آتش خشم ملت ایران سوخت.

وی با بیان اینکه میلیاردها دلار آمریکایی در فتنه ۸۸ برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هزینه شد، اظهار کرد: حمله نیروهای اجاره‌ای به سفارتخانه‌های ایران در برخی از کشورها، ایجاد اختلاف بین اقوام، مظلوم‌نمایی از طریق کشته‌سازی از جمله برنامه‌های استکبار جهانی در فتنه ۸۸ بود که با شکست سنگین مواجه شد و تمام این شکست‌ها را ملت به امپریالیسم جهانی تحمیل کرده است.

*مردم در آزمون ولایت‌مداری از برخی خواص سبقت گرفتند

مسؤول سازمان بسیج رسانه گیلان اضافه کرد: زمانی که برخی خواص در مقابل فتنه سکوت کردند یا همراه فتنه شدند، مردم به کلام نورانی ولایت مطلقه فقیه لبیک گفتند، فتنه را درهم شکستند و در آزمون ولایت‌مداری از برخی خواص سبقت گرفتند.

جعفری با اشاره به اینکه تشخیص صحیح از ناصحیح و حق از باطل در فضای غبارآلود فتنه بسیار سخت است، بیان کرد: ملت ایران با عبرت از تاریخ عاشورا و با توسل به این قیام، همان‌طور که نهضت امام خمینی(ره) از محرم در سال ۴۲ آغاز شد بار دیگر عاشورایی شدند و تشخیص دادند آنها که خود را در ظاهر غم‌خوار و یاور انقلاب می‌دانند اما در باطن با غربی‌ها و آمریکایی‌ها دست برادری دادند در ردیف نامردان و نااهلان هستند و نباید بگذارند انقلاب به دست این نااهلان بیفتد.

* پروژه نفوذ و تطهیر فتنه‌گران از پس‌لرزه‌های فتنه ۸۸ است

این مسؤول، به تلاش برخی برای تطهیر فتنه‌گران اشاره کرد و گفت: پروژه نفوذ و تطهیر فتنه‌گران از پس‌لرزه‌های فتنه ۸۸ است و با هوشیاری ملت این مرحله با خاری نااهلان و پیروزی نیروهای مؤمن و انقلابی به پایان می‌رسد.

وی متذکر شد: ناکسین، مارقین، منافقین و طرفداران فتنه در حکم اشداعلی الکفار هستند و به همراه اربابان آمریکایی و انگلیسی و برخی خودفروختگان داخلی در زیر گام‌های استوار و محکم ملت بصیر و ولایتمدار لگدمال می‌شوند.

جعفری، حماسه ۹ دی را میخ آخر ملت بر تابوت فتنه ۸۸ دانست و خاطرنشان کرد: حماسه و یوم‌الله ۹ دی قطعنامه محکومیت عاشورایی فتنه بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برخی اقدام فتنه‌گران در سال ۸۸، تصریح کرد: آتش‌زدن قرآن، اماکن عمومی و اداری، توهین به مقدسات و حمله به مساجد و عزاداران حسینی(ع) از جمله اقدام‌های فتنه‌گران در سال ۸۸ بود.

وی به تعبیر نشدن رؤیای فتنه‌گران سال ۸۸ با هوشیاری و بصیرت ملت ایران اشاره کرد و یادآور شد: خسارت‌های ملی و بین‌المللی فتنه ۸۸ برای ملت ایران فراموش ‌نشدنی است.

این مسؤول، با تأکید بر بازخوانی حوادث تلخ فتنه سال ۸۸، تصریح کرد: بازخوانی فتنه ۸۸ سبب هوشیاری و بیداری ملت در برابر فتنه‌های جدید جبهه مستکبران عالم است.

*انتخابات آزاد کلیدواژه فتنه‌گران ۸۸ برای آغاز فتنه

جعفری، انتخابات آزاد را کلیدواژه برای آغاز فتنه توسط فتنه‌گران در سال ۸۸ خواند و اظهار کرد: سناریوی فتنه ۸۸ در خارج از مرزها طراحی و در داخل توسط عناصر خودفروخته و سران فتنه اجرایی شده است.

وی با اشاره به حساسیت دین اسلام به خیانت، متذکر شد: فتنه‌گران ۸۸ به انقلاب اسلامی، اسلام ناب محمدی(ص) و امام و امت خیانت کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه