راهیابی شمشیرباز گیلانی به رقابت‌های جهانی اسپانیا

رئیس هیئت شمشیربازی گیلان گفت: شمشیرباز گیلانی در ترکیب تیم‌ملی اسلحه سابر برای شرکت در رقابت‌های جهانی اسپانیا حضور دارد.

راهیابی شمشیرباز گیلانی به رقابت‌های جهانی اسپانیا

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، محمد ضمیریان با اشاره به راهیابی شمشیرباز گیلانی در ترکیب تیم ملی اسلحه سابر به رقابت‌های جهانی، اظهار کرد: با اعلام فدراسیون شمشیربازی، محمد رهبری از گیلان به همراه پنج شمشیرباز از دیگر استان‌ها از ۱۶ تا ۲۷ دی ماه در اردو حضور دارد.

وی افزود: مسابقات قهرمانی جهان ۱۵ تا ۱۷ بهمن ماه امسال به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود و ملی‌پوشان پس از این مسابقات راهی رقابت‌های کلاس A جهانی ایتالیا می‌شوند.

رئیس هیئت شمشیربازی گیلان با اشاره به دیدارهای هفته نخست از فصل جدید مسابقات شمشیربازی لیگ سراسری بانوان، گفت: در رقابت‌های اسلحه سابر تیم دانشگاه آزاد با ۹ امتیاز نخست شد و عنوان دوم و سوم نیز به ترتیب به تیم‌های طراوت گیلان با هفت امتیاز و رسانه برتر اصفهان با شش امتیاز اختصاص یافت.

ضمیریان تصریح کرد: در مجموع دیدارهای سه اسلحه تیم دانشگاه آزاد با ۱۹ امتیاز صدرنشین شد و  تیم طراوت گیلان با ۱۰ امتیاز در مکان سوم ایستاد و تیم هیئت لاهیجان در مکان ششم قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: دیدارهای هفته دوم مسابقات شمشیربازی لیگ سراسری کشور ۲۹ دی ماه امسال برگزار می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه