فاطمه احمدی
رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان :

سربازان نتانیاهو در خیابان های ایران تظاهرات کردند/ موسوی و کروبی باید محاکمه می شدند

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان گفت : بدنه جنبش سبز صد در صد سالم و با عناوین مختلف در کشور فعال است. لذا قطعا امکان فتنه در انتخابات آتی خواهد بود.

سربازان نتانیاهو در خیابان های ایران تظاهرات کردند/  موسوی و کروبی باید محاکمه می شدند

به گزارش ۸دی، سردار نظر علی علیزاده صبح امروز در همایشی تحت عنوان «فتنه را فراموش نمیکنیم» که در پردیس بنت الهدی رشت برگزار شد ضمن روایت و شرح وقایع ۸دی و فتنه ۸۸ اظهار داشت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای دنیا یا وابسته به بلوک شرق و یا وابسته به بلوک غرب بودند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون ایستادگی امام خمینی (ره) در مقابل این دو ابر قدرت دنیا دانست و افزود: انقلاب اسلامی با علمداری امام خمینی در سال ۵۷ با گفتمان و اصولی نو به پیروزی رسید. مردم که از ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی به تنگ آمده بودند به خیل عظیم موافقان و سربازان انقلاب پیوستند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان استان ضمن تبیین مسیر و اهداف جبهه انقلاب خاطر نشان کرد: همه مردم عضو جبهه انقلاب هستند بجز آنها که عنان می ورزند و رویه ظلم به نظام و حمایت از دشمنان را در پی دارند.

علیزاده ضمن بیان جمله ی امام خمینی که حوادث ۱۷ شهریور را به عاشورا و کربلا تشبیه کرد افزود: ۱۷ شهریور روز قتل عام تظاهرات کنندگان به جمعه سیاه لقب گرفت اما امام گفتند که ۱۷ شهریور مکرر اتفاق عاشورا در کربلاست؛ و دشمنان ملت ما همان یزید و دوستدارانش هستند. این بیان امام گویای آن است که با توجه به آنچه در زیارت عاشورا می خوانیم «انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم الی یوم القیامه» حادثه ی عاشورا تا روز قیامت ادامه دارد.

وی در ادامه گفت: اینکه ما چقدر از حوادث این چنینی آگاه باشیم و فتنه را بشناسیم به نفع خودمان است. در این صورت می توان با بصیرت عمل کرد و حق را از باطل تشخیص داد.

این فعال سیاسی استان با بیان اینکه فتنه ۸۸ به سرکردگی غرب و دشمنان ایران شکل گرفت تصریح کرد : انتخابات سال ۸۸ بستری بود که دنیای غرب با استفاده از هیجانات مردم در انتخابات فرصت را مناسب دید تا در کشور نفوذ پیدا کند. عده ای از مردم با آگاهی (مانند سران فتنه) وارد این میدان شدند و به گفته ی خود نتانیاهو تظاهرات کنندگان سربازان ما در خیابان های ایران هستند! و عده ای بدون آگاهی قربانی این فتنه شده و هم به خود و هم به ملت خسارت و زیان وارد کردند.

علیزاده با اشاره به تند روی جریان فتنه در سال ۸۸ گفت : این عده تا بدان جا پیش رفتند که طی ۱۷ بیانیه که ادبیات آن با ادبیات منافقین زمان انقلاب و مجاهدین خلق هیچ تفاوتی نمی کرد و گویی مسعود رجوی بار دیگر به میدان آمده بود!

وی در ادامه افزود : این جریان تا جایی پیش رفت که در ۱۶ آذر ۸۸ به پاره کردن تمثال امام راحل ، پایکوبی در روز قدس و نشانه گرفتن اصل نظام و هجوم به خیمه های ابا عبدالله در روز عاشورا انجامید.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان با اشاره به بصیرت مردم گیلان در خلق حماسه ی ۸دی تاکید کرد : با وجود مخالفت هایی که معاون سیاسی استاندار وقت در برهم زدن این حماسه داشت ؛ مردم گیلان در روز ۸دی پیشتازی کرده و حماسه ای آفریدند که خشنودی و تشویق رهبر معظم انقلاب را در پی داشت.

علیزاده جریان فتنه ۸۸ و در پی آن حماسه های ۸ و ۹ دی را عبرتی برای مردم دانست و اظهار کرد : سران فتنه افراد عادی نبودند و هرکدام در زمان انقلاب مسئولیت هایی داشتند. این به ما می آموزد که بدانیم دشمن همیشه آماده ی ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است. و ما با شناخت این حوادث و جریان ها باید آمادگی خود را برای خنثی کردن توطئه های دشمن حفظ کنیم.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جلوگیری از دو قطبی شدن جامعه تصریح کرد : ملت ایران هر کجا همدل و یکپارچه در کنار هم ایستادند حماسه آفریدند و هرکجا پراکنده شدند شکست خوردند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فتنه سال ۸۸ را آتش زیر خاکستر نامیده و فرمودند فتنه ی بعدی به مراتب پیچیده تر و سختتر خواهد بود اما آیا ما بدنبال چرایی این مسئله و باز شناسی ویژگی های این فتنه رفته ایم؟

سردار علیزاده با بیان اینکه ملت ایران پشتوانه ی حرکات مردمی و انقلابی در دنیاست خاطر نشان کرد : ما حق نداریم فضای کشور و این جریان انقلابی را نا امن کنیم. ما حق نداریم طلبکار انقلابی باشیم که هزاران شهید برایش خون داده و جانفشانی کرده اند.

وی ادامه داد: شهدای اسلام از صدر اسلام تا کنون منتظر انقلابی بوده اند که ما برپا کرده ایم. ما حق نداریم برای رسیدن به امیال شخصی خودمان این فضا را ملتهب و نا امن کنیم.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان در تشریح موضوع حصر موسوی، کروبی و زهرا رهنورد گفت : حصر کاملا قانونی بوده است. البته بنده تاکید به محاکمه این افراد داشته و دارم اما در صورت محاکمه نیز جریانات پس از آن موجب اعتراضات حامیان فتنه و عواقب دیگری خواهد بود.

علیزاده جنبش سبز را هنوز در کشور فعال دانست و افزود: بدنه این جنبش صد در صد سالم است و با عناوین مختلف در کشور فعال است. لذا قطعا امکان فتنه در انتخابات آتی خواهد بود چراکه این فتنه سناریویی از پیش تعیین شده است و نخستین گامش نیز در سال ۸۸ برداشته شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه