رئیس مجمع عالی بسیج گیلان:

مسئولان به جای استفاده از منابع خدادای گیلان از آن سو استفاده می کنند / نیروهای انقلابی حق سکوت ندارند

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: مسئولین بی عرضه ی ما به جای استفاده از منابع خدادادی از آنها سوء استفاده می کنند.

مسئولان به جای استفاده از منابع خدادای گیلان از آن سو استفاده می کنند / نیروهای انقلابی حق سکوت ندارند

به گزارش ۸دی سردار نظرعلی علیزاده شامگاه یکشنبه در مسجد حضرت ابالفضل(ع) بیرقی ها، اتفاقات سال ۸۸ را دستخوش تحولات عظیم خواند و در تبیین آن اظهارداشت: حادثه ای که رخ داد دارای ابعاد مختلفی بود که هنوز مورد ارزیابی قرار نگرفته است زیرا بسیاری از آن بهره برداری کرده، لذا تا ابعاد فتنه  مشخص نشود، این بهره برداری ها ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه  انقلاب اسلامی ایران از این نوع اتفاقات بسیار به خود دیده است افزود: آحاد مردم با اطاعت از ولایت این مسیر را پشت سر گذاشته اند لذا همه ی این فشارها و توطئه ها تبدیل به نقطه ی قوت جریان انقلاب شده است.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان به پیروزی حلب اشاره کرد و آن را به سان آزادسازی خرمشهر، باعث ایجاد تحولات عظیم در جبهه ی مقاومت دانست گفت: از فتنه دو مسئله اهمیت دارد یکی عبرت است و دیگری درس گرفتن از آن.

وی ادامه داد: بسیاری از افرادی که روزی در مسیر امام خمینی (ره ) بودند و مردم نیز حاضر به جانفشانی برایشان بودند امروز به جایی می رسند که همین مردم در مقابلشان می ایستند لذا بدین سبب است که امام خمینی (ره) فرمودند «من اگر از اسلام جدا شوم مردم مرا بیرون می کنند».

این فعال سیاسی استان گیلان افزود: عبرت بدین معناست که بدانیم آنها چرا به این مرحله رسیده و از آن درس بگیریم.

علیزاده با اشاره به بخشی از صلوات شعبانیه  گفت: امروز عده ای آمده اند و کاسب آن روزها شده اند و می خوهند از آن میوه بچینند.

علیزاده با بیان اینکه ملت ایران با قرار گرفتن زیر قلعه ی الهی و توحید و همچنین زیر علم ولایت از امنیت، آرامش و ثبات برخوردار است خاطر نشان کرد: سختی ها و مشکلات موجود در جامعه از بی عرضگی ما و مدیران ماست.

وی در ادامه گفت: استان ما چه کم دارد؟ مگر نه این است که منابع زیرزمینی، دریا، جلگه، جنگل، نیروی انسانی، فکر، ابتکار و همچنین بزرگترین دانشمندان دنیا از داشته های ارزشمند استان ماست؟

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه مردم گیلان به حرمت انقلاب و نظام و بسیار صبور می باشند گفت: مسئولین بی عرضه ی ما به جای استفاده از این منابع سوء استفاده می کنند.

علیزاده با اشاره به خوشبین نبودن رهبری معظم انقلاب به مذاکرات با آمریکا افزود: آنها که خوشبین به این مسئله بودند و با لبخند رو در رویشان نشستند و به آنان اطمینان کردند و دشمن را دشمن ندیدند.

وی در تشریح این موضوع افزود: جان کری در تماسی با ظریف در مقابل وتوی اوباما در عدم تحرم علیه ایران خواستار امتیاز شده بود زیرا موضع ضعف ایران را دیدند و گفتند چرا بهره مند نشویم؟

وی با بیان اینکه نگاه مقام معظم رهبری به مردم و جوانان انقلابی است یادآور شد: این انقلاب، انقلاب عزت و اقتدار است .

فعال سیاسی استان گیلان از جمع آوری پرچم های آمریکا و اسرائیل در جهاد دانشگاهی اظهار تاسف کرد و با بیان مسئله ی حقوق شهروندی در جامعه پرسید: مگر تا به امروز حقوق شهروندی وجود نداشته که به تازگی مطرح شده است؟

سردار علیزاده با بیان اینکه با چوب اعتدال نیروهای انقلابی را نزنید به سخن استاندار گیلان که گفته بود، نماینده حامی دولت گیلان قهرمان است چون از دولت مظلوم دفاع میکند اشاره کرد.

وی از ظهور مجموعه ی جدیدی به نام جبهه ی مردمی نیروی انقلاب برای مبارزه با فساد، بی عدالتی و … خبر داد و خطاب به مردم گفت: نیروهای انقلابی حق سکوت ندارند.

علیزاده با بیان اینکه برای برون رفت از بسیاری از مسائل از جمله بی کاری؛ اقتصاد و … باید انقلابی و جهادی عمل کرد افزود: اجرای حکم جهاد نیروی انقلابی می خواهد تا بتواند از این اقتصاد فلج شده ما را نجات دهد.

وی ضمن بیان اینکه برجام بسیاری از خط قرمزها را رد کرد گفت: امروز بعد از دیدن نتایج آن باز هاشمی  می گوید برجام دستاورد زیادی داشته است و برخی ها نیز میگویند همه ی روند برجام با تاییدات رهبری بوده است که این مسئله پذیرفتنی نیست.

وی در پایان گفت: بحث ما دولت نیست بلکه حیثیت و پیشرفت کشور برای ما حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه