فرماندار شهرستان فومن:

رسانه ها می توانند در ارتقای فرهنگ عمومی تاثیرگذار باشند

فرماندار شهرستان فومن گفت: رسانه ها می توانند در ارتقای فرهنگ عمومی در مردم تاثیرگذار باشند.

رسانه ها می توانند در ارتقای فرهنگ عمومی تاثیرگذار باشند

به گزارش ۸دی، به نقل از بهجت نیوز، میرشمس مومن زاده فرماندار فومن عصر دیروز در نشست با اصحاب رسانه و مدیران شبکه‌های خبری در فرمانداری فومن گفت: قرن ۲۱ معروف به قرن ارتباطات و اطلاعات است و تاثیری که ارتباطات می‌تواند در فرآیند توسعه داشته باشد هیچ شخصی نمی‌تواند انکار کند.

فرماندار شهرستان فومن با تاکید بر اینکه بستری باید فراهم شود تا آگاهی و اطلاعات سیاسی مردم افزایش پیدا کند، اظهار کرد: رسانه ها می توانند در ارتقای فرهنگ عمومی در مردم تاثیرگذار باشند.

وی با اشاره به اینکه از نظرما کانال‌های خبری موبایلی در شهرستان به‌عنوان یک رسانه تلقی می‌شود تصریح کرد: تاثیرگذاری کانال‌های خبری و نفوذ آن بر روی مردم بسیار زیاد است و شما باید نشاط، شورسیاسی و رسالت خبرنگاری داشته باشید.

مومن‌زاده بابیان اینکه رسانه می‌تواند در ارتقای فرهنگ عمومی موثر باشد، اعلام کرد: شالوده اداره کشور براساس قانون است و ما اگر بخواهیم محدودیتی برای کسی قائل شویم براساس قانون خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اگر در امنیت و نظم عمومی اختلالی به وجود آید با آن برخورد می‌شود گفت: این قانون و برخوردها در همه کشورها وجود دارد و از شما می‌خواهم فضا راطوری فراهم کنید تا حضور حداکثری مردم درانتخابات آتی را مثل انتخابات گذشته داشته باشیم.

فرماندار شهرستان فومن وجود کانال‌های خبری در شهرستان را به عنوان یک فرصت دانست و افزود: ما شما را به‌عنوان یک فرصت و نه تهدید می‌بینیم واین امر درصورتی موثر خواهد بود که از قانون پیروی کنید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه