رئیس اداره چای شفت در گفتگو با 8دی خبر داد:

بدیهی ۲ میلیارد و هفتصد میلیون تومانی کارخانجات به چایکاران در شفت / کارخانجات بدهی خود را پرداخت کنند

رئیس اداره چای شهرستان شفت گفت: جلسه ای که اخیرا داشتیم صاحبان کارخانجات چای را متقاعد کردیم که تا اواسط دیماه جاری مطالبات خود را پرداخت کنند.

بدیهی ۲ میلیارد و هفتصد میلیون تومانی کارخانجات به چایکاران در شفت / کارخانجات بدهی خود را پرداخت کنند

علی قربانپور در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اعلام اینکه بخشی از مطالبات چایکاران باقی مانده است، اظهار داشت: طبق قانون ۳۸ درصد بر عهده کارخانجات و ۶۲ درصد از سهم مطالبات چایکاران بر عهده دولت است.
وی با بیان اینکه تاکنون سهم کارخانجات از این مطالبات پرداخت نشده، افزود: خوشبختانه دولت مطالبات خود را پرداخت کرده است.
رئیس اداره چای شفت در خصوص مقدار مطالبات این شهرستان گفت: در شفت ۲ میلیارد و هفتصد میلیون تومان به چایکاران بدهکار هستیم.
قربانپور با اشاره به اینکه در واقع کارخانه داران به چایکاران بدهکار هستند و این بدیهی باید هرچه زودتر پرداخت شود، اظهار کرد:  طبق قرار داد ما با کارخانه جات از آنها وثیقه هایی در گرو ما وجود دارد و جلسه ای که اخیرا داشتیم صاحبان کارخانجات چای را متقاعد کردیم که تا اواسط دیماه جاری مطالبات خود را پرداخت کنند.
وی با هشدار به اینکه دولت نسبت به پرداخت مابقی مطالبات چایکاران به شدت پیگیر است، بیان داشت: از مبلغ ۱۳ میلیارد تومان مطالبات چایکاران تا کنون ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است که سازمان در تلاش است این مبالغ را با توجه به وثیقه هایی که از کارخانه داران دارد، وصول و به حساب چایکاران واریز کند.
رئیس اداره چای شفت با تاکید بر اینکه مبلغ مذکور جزء مطالبات چایکاران است و یقینا باید پرداخت شود، مطرح کرد: گرچه این راه بسیاری طولانی است اما دولت به راحتی می تواند حق خود را از کارخانجات بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه