گفتگوی ۸دی نیوز با اولین دختری که در کشور مسئولیت سازندگی بسیج دانشجویی را بر عهده گرفته بود

فاطمه نژادی دختر بسیجی دو سال پیش به عنوان جهادگر نمونه از استان گیلان معرفی شد و اولین دختری است که در سال ۹۱ در سطح کشور، مسئولیت سازندگی سازمان بسیج دانشجویی استان را برعهده گرفته بود.

گفتگوی ۸دی نیوز با اولین دختری که در کشور مسئولیت سازندگی بسیج دانشجویی را بر عهده گرفته بود

فاطمه نژادی بسیجی و جهادگر نمونه استان گیلان در گفتگویی با خبرنگار ۸دی نیوز که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر صورت گرفت، شروع فعالیت های جهادی خود را از سال ۸۶ با گروه جهادی بقیه ا… عنوان کرد و بیان نمود: این گروه به صورت متمرکز از سازمان بسیج دانشجویی استان و خارج استان و در رشته های مختلف دانشگاهی، در عرصه های فرهنگی، علمی–آموزشی، کشاورزی، دامپروری، بهداشت ودرمان، خدمات مشاوره وعمرانی فعالیت دارد.

وی با اشاره به اردوی جهادی گروه مهاجران ملکوت که متشکل از جهادی های گیلان و تهران در شهرستان شیروان استان خراسان شمالی اظهار داشت: کانون مهاجر گمنام گیلان از امسال به صورت ngo (سازمان مردم نهاد) که زیر نظر ورزش و جوانان ثبت شده استف، فعالیت می کند.

این جهادگر بسیجی با بیان اینکه ما به صورت شبکه ای با چند ngo دیگر همکاری می کنیم اضافه کرد: موسسه ی چشمه ی نور ولایت در زمینه ی عفاف و حجاب از جمله ی این گروه هاست.

نژادی به حوزوی بودن اکثر اعضای گروه جهادی کانون مهاجر گمنام گیلان اشاره کرد وافزود: بیشتر بچه ها طلبه و دانشجو هستند و تعداد نفراتی که درگروه های جهادی با هم کار کرده ایم معمولا ۳۰ یا ۴۰ نفر بوده اند.

ordooye jahadi (1)

وی از اردوی جهادی شهریور ماه سالجاری در روستاهای اسطلخ کوه و ناش رودبار خبر داد و بیان داشت: اختتامیه اردوهای جهادی در ۲۶ شهریور ماه همراه با جشن میلاد امام رضا و با حضورمسئولین استان و شهرستان و جهادی هایی که از سال ۸۶ تا الان فعالیت داشته اند برگزار می شود.

وی گفت: با توجه به اینکه تمامی مسئولان سازندگی استانها آقا بودند و من تنها خانم مسئول در اردوها بودم مشکلاتی داشتم و حتی برای معرفی به عنوان جهادگر نمونه از این نظر موانعی وجود داشت.

ordooye jahadi (2)

ordooye jahadi (5)

به گزارش هشت دی نیوز، فاطمه نژادی دختر۲۴ ساله بسیجی دوسال پیش به عنوان جهادگر نمونه از استان گیلان معرفی شد و اولین دختری است که در سال ۹۱ در سطح کشور، مسئولیت سازندگی سازمان بسیج دانشجویی استان را برعهده گرفته بود.

وی فارغ التحصیل حسابداری از دانشگاه پیام نور رشت است و در سال تحصیلی جدید از مهر ماه، به عنوان دانشجوی ارشد رشته عرفان اسلامی در دانشگاه آزاد لاهیجان تحصیلات خود را ادامه می دهد و تحصیلات حوزوی خود را در جامعه الزهرای قم به صورت غیر حضوری شروع خواهد کرد.

ordooye jahadi (4)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه