خاتمی‌ اولین نفری بود که در انتخابات ۸۸ به موسوی تبریک گفت

رفتار آقای خاتمی بسیار جالب و قابل تحلیل است؛ باید از ایشان پرسیده شود که چطور در فایلی که از ایشان منتشر شد اعلام می کند که من نمی گویم تقلب شده است در حالی که اولین کسی که به موسوی پیروزی را تبریک گفت همین آقای خاتمی بود.

خاتمی‌ اولین نفری بود که در انتخابات ۸۸ به موسوی تبریک گفت

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مرصاد، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه اظهار داشت: رفتار آقای خاتمی بسیار جالب و قابل تحلیل است و باید از ایشان پرسیده شود که چطور در فایلی که از ایشان منتشر شد اعلام می کند که من نمی گویم تقلب شده است در حالی که اولین کسی که به موسوی پیروزی را تبریک گفت همین آقای خاتمی بود.

وی ادامه داد: آقای خاتمی می گوید شاید از ما توقع داشتن بیشتر موضع گیری کنیم!! واقعا خاتمی را چه شده که اینطور سخن می گوید؟ شاید فکر می کند که توقع این بوده که در تمجید و حمایت از پیوریتن های آمریکایی موضع بگیرد؟ شاید هم ایشان فکر می کردنند که با یک فتنه به پا کردن نظام سرنگون می شود و دیگر نیازی به پاسخگویی پیدا نمی کند.

وی با اشاره به یک اتفاق در دوران اصلاحات تصریح کرد: در سالهای قدرت دولت اصلاحات در برخی از مدارس دیده می شد که دانش آموزان با خود حیوان به مدرسه می بردند و تقریبا در حال رواج یافتن بود. مدیران یکی از از مدارس برای مقابله با این موضوع ترجیح داد که موش “هامستر” یکی از دانش آموزان را آتش بزند -البته کار اشتباهی بود چون تقصیر از حیوان نبود که سوزانده شود- تا این موضوع باب نشود.

ابیانه گفت: آقای خاتمی در آن زمان رئیس جمهور بودند و واکنش تندی به این رفتار از سوی مدیر مدرسه نشان دادند. رئیس جمهور دستور داد آن مدیر را اخراج کنند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا ادامه داد: این موضوع وقتی جالب تر می شود که می بینیم همین آقای خاتمی پرچم عزاداری مردم سوزانده می شود و چادر از سر زنان مسلمان بر می دارند یا تمثال حضرت امام (ره) را پاره کرده و به عاشورا توهین می کنند نه تنها موضعی نمی گیرد بلکه از سرکرده آنها هم که موسوی باشد حمایت می کند.

ابیانه گفت: حقیقتا این موضوع جای سوال دارد که آیا برای آقای خاتمی مقدسات مومنین، آبراوی و جان مردم و حقوق ملت به اندازه یک موش هامستر مهم نبود که از وی واکنشی دیده شود؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه