تجلیل بخشدار شاندرمن از قهرمان دو و میدانی کشور

بخشدار شاندرمن در دیدار با مقداد احمدی از قهرمانان و عنوان داران پر افتخار دو میدانی کشور، از وی تقدیر کرد.

تجلیل بخشدار شاندرمن از قهرمان دو و میدانی کشور

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، سید رضا صفوی با اظهار خرسندی و ابراز تحسین از فعالیت افتخار افرین این ورزشکار دومیدانی کار ، افزود: پیام بنده به جوانان غیور و پویای شاندرمن این است که، آقای مقداد احمدی را الگوی خود قرار دهند تا مانند این قهرمان، باعث مسرت و دلشادی مردم شوند.

وی ادامه داد: ” مقداد احمدی” نشان داد که می توان با کمترین امکانات و تجهیزات هم، عزم را جزم کرد و استوارانه باردگر حدیث پر افتخار پیروزی را به صدا در آورد، و تا دیروز در سطح شهرستان و استان، و امروز در سطح کشوری باعث مباهات ما و شاندرمن عزیز شود.

بخشدار شاندرمن با بیان اینکه باید توجه ویژه ای به ورزش و نقش آن در سلامت جسمی و روحی، بخصوص جوانان داشت، ابراز امیدواری کرد: با ارتقای امکانات ورزشی شاندرمن تا حد امکان، کماکان شاهد درخشش و پیروزی جوانان ورزشکار شاندرمنی و افتخار آفرینی آنان برای مردم شریف شاندرمن باشیم. در ادامه ی این نشست مقداد احمدی نیز برخی از مشکلات و موانع پیش روی ورزش قهرمانی در سطح بخش شاندرمن را با بخشدار شاندرمن در میان گذاشت.

شایان ذکر است مقام سومی قهرمانی کشوری دوی صحرانوردی، چهارمی دو میدانی کشوری، قهرمانی دومیدانی گیلان در ۳سال پیاپی و قرار گرفتن در میان ۱۰ پله نورد برتر برج میلاد تهران از افتخارات این ورزشکار ارزشمند شاندرمنی است، همچنین احمدی در حال حاضر احمدی در اردوی تمرینی مسابقات انتخابی بزرگسالان دوومیدانی صحرانوردی تیم ملی به سر می برد.

%image_alt%

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه