اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در آستانه اشرفیه

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه نتایج اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق جرم خیز در این شهرستان را تشریح کرد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در آستانه اشرفیه

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خبرگزاری شبستان از گیلان، سرهنگ وحید اصلانی، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه گفت: ماموران انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان امنیت عمومی، که با هدف تامین نظم و امنیت عمومی و ارتقای احساس امنیت شهروندان به مدت ۷ روز اجرا شد، توانستند ۶ سارق حرفه‎ای را دستگیر کنند.
سرهنگ وحید اصلانی بیان داشت: سارقان در تحقیقات انجام شده به ۵ فقره سرقت سیم برق، ۲ فقره سرقت قطعات خودرو، ۱ فقره سرقت از کارخانه، ۲ فقره سرقت منزل و ۲ فقره سرقت مغازه در سطح شهر “آستانه” اعتراف کردند.
وی اظهار کرد: در این طرح دو دستگاه موتور سیکلت سرقتی که بلاصاحب رها شده بود کشف که تلاش در جهت شناسایی مالک آن در دستور کار است.
فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه افزود: ماموران عمل کننده در این طرح ۲۱ معتاد و توزیع کننده مواد افیونی را دستگیر و مقدار ۲۵۰ گرم مواد مخدر سنتی و صنعتی از آنان کشف و جهت رسیدگی قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.
سرهنگ اصلانی با اشاره به اعمال قانون رانندگان متخلف و توقیف ۵ دستگاه خودرو و ۶۱ دستگاه موتور سیکلت تصریح کرد: کشف ۱ فقره کلاهبرداری و ۲ فقره جعل اسناد و مدارک نیز حاصل تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی در این طرح بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس گیلان، این مقام انتظامی تصریح کرد: در این طرح همچنین ۴ مشمول غایب دستگیر و تحویل معاونت وظیفه عمومی شدند.
فرمانده انتظامی آستانه با تاکید بر استمرار اجرای طرح، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تحرک مجرمانه، اخبار مرتبط با مواد مخدر را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه