نماینده ولی فقیه در گیلان:

امامان جمعه نباید به عنوان اصولگرا یا اصلاح طلب صحبت کنند/ باید به عنوان نماینده امام خامنه ای سخن بگویند

آیت الله قربانی گفت: ائمه جمعه نباید به عنوان اصولگرا و یا اصلاح طلب صحبت کنند بلکه باید بعنوان نماینده امام خامنه ای سخن بگویند.

امامان جمعه نباید به عنوان اصولگرا یا اصلاح طلب صحبت کنند/ باید به عنوان نماینده امام خامنه ای سخن بگویند

به گزارش ۸دی، آیت الله زین العابدین قربانی پیش از ظهر امروز در سیمنار ائمه جمعه گیلان که با حضور امامان جمعه و استاندار گیلان برگزار شد، اظهار کرد: تریبون نماز جمعه نباید به مکانی برای جنگ های لفظی و تضعیف نظام تبدیل شود.

وی با اشاره به جایگاه ائمه جمعه در تبیین ارزش های انقلاب اسلامی گفت: امروز تریبون نماز جمعه بعنوان نشانه ای از قدرت جمهوری اسلامی در دنیا زبانزد است، زیرا در آن حقایق وقایع اشکار می شود و باید به مکانی برای روشنگری تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: امامان جمعه هر شهر سرپرست آن شهر هستند و نطام قدرتمند در سایه ولایت می تواند کشور و استان را نگه دارد.

قربانی با بیان اینکه امروز قدرت جمهوری اسلامی در دنیا مثال زدنی است، گفت: نطام قدرتمند در سایه ولایت می تواند کشور را از گردنه های سخت عبور دهد و خوشبختانه در راس نظام اسلامی ولی امر مسلمین قرار دارد.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان رهبر انقلاب در شهرستان ها  هستند، افزود: به تبع آن از جایگاه ویژه ای برخوردارند، از اینرو نباید به عنوان اصولگرا و یا اصلاح طلب صحبت کنند بلکه باید بعنوان نماینده امام خامنه ای (مد ظله العالی) و بر اساس حق و عدالت سخن بگویند.

امام جمعه رشت همچنین از استاندار گیلان خواستار تحقق احداث زائرسرا در مشهد برای زائرین گیلانی شد.

انتهای پیام/

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه