معاون اجتماعی پلیس گیلان خبر داد:

جزییات قتل صاحب موبایل‌فروشی به دست شاگرد اخراجی مغازه/ قتل در کوچصفهان، کشف جسد در آستانه اشرفیه

معاون اجتماعی پلیس گیلان از دستگیری قاتل جوان ۳۵ ساله کوچصفهانی در رشت خبر داد.

جزییات قتل صاحب موبایل‌فروشی به دست شاگرد اخراجی مغازه/ قتل در کوچصفهان، کشف جسد در آستانه اشرفیه

به گزارش ۸دی، محمدرضا جعفری خیرخواه ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به اعلام مفقودی فردی پس از خروج از مغازه موبایل فروشی از ۲۸ آذرماه امسال در کوچصفهان اظهار کرد: شب ۲۸ آذر ماه سال جاری ماموران انتظامی خودروی فرد مفقود شده را در یکی از روستاهای بخش لشت‌نشای شهرستان رشت به صورت خون‌آلود و بدون صاحب کشف کردند.

وی به کشف جسد فرد مفقود شده در یکی از روستاهای آستانه‌اشرفیه در روز گذشته اشاره کرد و افزود: کارآگاهان شهرستان آستانه‌اشرفیه قاتل ۲۲ ساله را در کمتر از ۱۲ ساعت پس از کشف جسد شناسایی و دستگیر کردند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه قاتل مذکور اهل رشت و ساکن کوچصفهان است، تصریح کرد: قاتل شاگرد اخراجی مغازه موبایل فروشی به جرم سرقت بود.
جعفری خیرخواه متذکر شد: قاتل در اعتراف‌های خود عنوان کرد؛ شب حادثه پس از تعطیلی مغازه در مسیر راه مقتول قرار گرفته و پس از سوار شدن به خودروی وی از طرف مقتول در صورت بازنگرداندن اموال سرقتی تهدید به انتشار فیلم‌های سرقت می‌شود.
وی با اشاره به اینکه متهم پس از مشاجره لفظی با چاقویی که از قبل تهیه کرده بود مقتول را در داخل خودرو به قتل رساند، متذکر شد: قاتل جسد را در روستایی در آستانه‌اشرفیه‌‌ رها کرد و خودروی مقتول را در بخش لشت‌نشا‌‌ رها کرده است.

انتهای پیام/

منبع: گیل نگاه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه