نماینده مردم رشت در مجلس:

برخی می خواهند دل سکوت کنندگان فتنه ۸۸ را بدست آورند/ حماسه ۸دی کار فتنه گران در گیلان را یکسره کرد

نماینده مجلس گفت: افرادی که می خواهند دل سکوت کنندگان فتنه ۸۸ را بدست آورند باید از مردم گیلان عذر خواهی کنند.

برخی می خواهند دل سکوت کنندگان فتنه ۸۸ را بدست آورند/ حماسه ۸دی کار فتنه گران در گیلان را یکسره کرد

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در آستانه حماسه هشتم و نهم دی، اظهار کرد: هشت دی نقطه افتخار آمیزی برای مردم گیلان در تاریخ ایران اسلامی به شمار می رود.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که ۹دی حرکت عظیمی مانند پیروزی انقلاب اسلامی است و این نقطه تاریخی برای ملت ایران یک افتخار است و ثابت کردند که هیچ قدرتی نمی توان نظام مقدس جمهوری اسلامی را شکست دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید بر اینکه مردم گیلان در تاریخ مبارزات خود علیه متجاوزان به خاک مقدس ایران اسلامی هوشمندانه عمل کردند و در دفاع مقدس و سرکوبی فتنه و سایر صحنه های قبل و بعد انقلاب اسلامی پیشرو هستند

کوچکی نژاد با اشاره به این مطلب که  مردم گیلان همانند ملت ایران ثابت کردند که از هوش و بصیرت بالایی برخوردار هستند، گفت: حماسه هشت دی بحث فتنه گران را در استان یک سره کرد و آرامش را به استان بازگرداند.

وی با بیان این مطلب که ۹دی حماسه ای بزرگ کشوری بوده است، تصریح کرد: ملت ایران ثابت کردند که هرکس که بخواهد خدشه ای به بدنه نظام جمهوری اسلامی وارد کند با آنها برخورد می کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید بر اینکه  برخی ها در استان خواهان بدست آوردن دل سکوت کنندگان فتنه ۸۸هستند، تصریح کرد: این افراد باید از مردم گیلان عذرخواهی کنند و باید افتخار ما هشت دی باشد و به نسل های آینده منتقل کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه