استاد تمام گروه علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه گیلان:

کمیته امداد و سپاه بر فقر زدایی و عدالت اجتماعی تأکید دارند/ این دو شاخص اصلی انقلاب اند

استاد دانشگاه گفت: این دو نهاد بر فقر زدایی و عدالت اجتماعی تأکید دارند و این دو از جمله شاخصه های انقلاب اسلامی است.

کمیته امداد و سپاه بر فقر زدایی و  عدالت اجتماعی تأکید دارند/ این دو شاخص اصلی انقلاب اند

به گزارش ۸دی، به نقل از «دیارباران»، رضا سیمبر پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی با عنوان”مشارکت همگانی، سرمایه اجتماعی وامنیت عمومی” که در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد، با بیان اینکه مردم به دنبال شاخصه های اصلی انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: اخلاق و عدالت محوری شاخصه هایی است که انقلاب بر اساس آن پیروز شده است.

وی ادامه داد: هر قدر به این شاخصه ها توجه بیشتری شود می توانیم از مشارکت اجتماعی مردم در طرح ها و بحث های اقتصادی بهره ببریم.

استاد تمام گروه علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه گیلان در ادامه این مطلب تصریح کرد: هر چقدر مردم به نظام اعتماد داشته باشند مشارکت و سرمایه اجتماعی ارتقا پیدا می کند.

سیمبر در ادامه با اشاره به همکاری های مشترک کمیته امداد و سپاه، گفت: این دو نهاد بر فقر زدایی و  عدالت اجتماعی تأکید دارند و این دو از جمله شاخصه های انقلاب اسلامی است.

علیرضا محمدی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان نیز در این جلسه، خاطرنشان کرد: این برنامه برای بررسی تخصصی تعامل با اساتید و سپاه قدس گیلان برگزار می شود و امیدواریم با همکاری و همدلی برای رفع معضلات این بخش قدم های موثری برداریم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه