امام جمعه ماسال در گفتگو با 8دی:

۸دی موجب خوشنودی دوستان و خشم دشمنان است/ حضور به موقع برای گیلانیان افتخار آفرید

امام جمعه ماسال گفت: خلق حماسه ۸دی موجب خوشنودی دوستان انقلاب و خشم و کینه دشمنان نظام شد.

۸دی موجب خوشنودی دوستان و خشم دشمنان است/ حضور به موقع برای گیلانیان افتخار آفرید

حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، روز ملی همبستگی امت با ولایت را روز بیداری مردم مسلمان ایران دانست و اظهار داشت: دیماه یادآور یک خاطره شیرین در ذهن مردم شریف ایران به خصوص نهم دی ماه که روز تجلی بصیرت و روز بیداری ملت و دشمن شناسی آنها است.

وی با بیان اینکه در نهم دیماه چشم تاردلان انقلاب، کاملا کور شد، افزود: نهم دی روز کور کردن چشم فتنه است و به خاطر همین امر در دل تاریخ ماندگار شده است.

امام جمعه ماسال، ولایت پذیری گیلانیان نسبت به سایر مردم نقاط کشور را بیشتر برشمرد و گفت: مردم گیلان بصیرت و آگاهی بیشتری نسبت به فتنه ۸۸ داشتند و این حضور به موقع و بجا را یک روز زودتر از ملت سرافراز ایران احساس کردند و آن حماسه عظیم را خلق کردند.

حجت السلام موسوی با اشاره به افتخار آفرینی گیلانیان در ۸دی، اظهار کرد: مردم در روزهای سخت و پر تنش ۸۸ به راه افتادند و در حمایت از ولایت به پا خواستند و توانستند این مدال افتخار را از سوی مقام عظمای ولایت بر گردن خود بیاویزند.

وی خلق حماسه ۸دی را منوط به حضور به موقع در صحنه یاد کرد و افزود: آگاهی، بصیرت و ولایت پذیری مردم گیلان بسیار زیاد است و این بصیرت به موقع خالق حماسه ای ملی در تاریخ انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه ماسال با بیان اینکه باید در پی ایجاد حماسه ۸دی خدای را شاکر باشیم، گفت: از اینکه مردم گیلان یک روز جلوتر به میدان آمدند و مجددا نیز در دفاع از حریم اهل بیت و ولایت افتخار آفرین شدند، جای بسی شکر دارد.

حجت الاسلام موسوی با اعلام اینکه حماسه نهم دیماه دست نفاق و انحراف در جامعه را قطع کرد، بیان داشت: حضور مردم گیلان در ۸دی اعلام خشم و انزجار نسبت به انحرافات و نفاق جامعه بود و دست خاطیان ارزش های اسلامی در جامعه چه فتنه گران داخلی و خارجی و چه عناصر القاکننده به ایجاد فتنه را کوتاه کرد.

وی ۸دی را موجب خوشنودی دوستان و خشم دشمنان بر شمرد و تاکید کرد: هر سال که به هشتم دی می رسیم یک تجدید خاطره ای برای افتخار آفرینان این حماسه در کشور است که مایه مباهات دوستان انقلاب اسلامی و خشم دشمنان این نظام می شود.

امام جمعه ماسال به لزوم احیای ۸دی در کشور تاکید کرد و گفت: ۸دی نیز باید همانند ۹دی در سراسر کشور احیا شود و این تمرین حضور به موقع تجربه ای برای لحظه شناسی ما در همه عرصه ها باشد.

حجت الاسلام موسوی به اعلام برائت از فتنه ملت تاکید داشت و افزود: فتنه خط قرمز ماست و همه ی مسئولین و مردم باید موضع خود را نسبت به این مهم اعلام کنند.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه