دستگیری قمار باز معروف توتو لاهیجان

مامورین پلیس اطلاعات پس از دستگیری متهم و بازرسی از منزل وی تعداد ۹۲۶۰ برگ توتو و مبلغ ۱۶۸۴۰۰۰۰تومان وجه نقد حاصل از بازی توتو و تعداد ۱۴ عدد ماشین حساب جهت محاسبه مبالغ دریافتی،۴ عدد دفتر ثبت اسامی و غیره … کشف و ضبط نمودند.

دستگیری قمار باز معروف توتو لاهیجان

ghasemiبه گزارش ۸دی نیوز فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری قمار باز معروف این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان استان گیلان در تشریح این خبر گفت: برابر گزارش های واصله و تماسهای مردمی در خصوص گسترش قمار در پوشش پیش بینی نتایج بازی فوتبال، با انتشار و توزیع برگه هایی تحت عنوان «توتو» در سطح شهرستان، این امر نگرانی خانواده ها و مسئولین شهری را در بر داشته، مورد در دستور کار مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمود قاسمی افزود: مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی در یک عملیات موفقعت آمیز و پس از ساعت ها کار اطلاعاتی، فردی به هویت معلوم از عاملین اصلی برگزاری، پخش، محاسبه وجوه جمع آوری شده و هدایت زیر شاخه هایی درسطح شهرستان و شهرستانهای همجوار بوده شناسایی و ضمن هماهنگی با مراجع قضایی در طی یک اقدام غافلگیرانه با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی و حقوق شهروندی وی را دستگیر نمودند.

وی ادامه داد: مامورین پلیس اطلاعات پس از دستگیری متهم و بازرسی از منزل وی تعداد ۹۲۶۰ برگ توتو و مبلغ ۱۶۸۴۰۰۰۰تومان وجه نقد حاصل از بازی توتو و تعداد ۱۴ عدد ماشین حساب جهت محاسبه مبالغ دریافتی،۴ عدد دفتر ثبت اسامی و غیره … کشف و ضبط نمودند.

toto

سرهنگ پاسدار محمود قاسمی در پایان از تشکل پرونده برای متهم و ارسال آن به مراجع قضایی خبر داد و تصرح کرد: پلیس از هیچ اقدامی قانونی جهت تثبیت و ارتقاء امنیت، خصوصا امنیت اقتصادی و معیشتی که از خواسته های به حق مردم است اغماض نخواهد کرد و با اخلال گران نظم اقتصادی مطابق متن صریح قانون عمل خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه