علت فوت پزشک زن بیمارستان رودسر در دست بررسی است

مدیر رسانه ای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان گفت: علت فوت دکتر مریم ناصری پزشک عمومی بیمارستان رودسر در دست بررسی است.

علت فوت پزشک زن بیمارستان رودسر در دست بررسی است

به گزارش ۸دی، طلعت کاویانی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این پزشک صبح روز گذشته ( ۳۰ آذرماه) پس از اتمام شیفت کاری اش در محل استراحت پزشکان بیمارستان رودسر (پاویون) فوت کرد.
وی اظهار داشت: هیچ مورد مشکوکی در مورد فوت این پزشک در محل پاویون دیده نشده بنابراین به نظر می رسد که دچار عارضه سکته شده باشد.
مدیر رسانه ای دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان خاطر نشان کرد:با این همه، پرونده مرگ این پزشک عمومی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی استان گیلان ارجاع داده شده است.
به گفته کاویانی این پزشک مجرد، ۳۶ ساله، اهل رشت و پنج سال سابقه خدمت داشت.
شهرستان رودسر در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جعفر صابری
صحبت من با آقای دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت و درمان است. بنظر جنابعالی یک پزشک که بعلت مشکلات خانوادگی خود در شرایط روحی مناسبی نبوده است علیرغم انجام تعهد طرح خود سماجت آقای معاونت درمان استان گیلان با عدم موافقت با انتقال وی به شهرش (رشت) خدمت به مردم رودسر بوده است؟ اگر پاسخ به این سوال مثبت با شد مسئول مرگ پزشک جوان و متخصص مرحومه مریم ناصری که بارها با طرح مشکلاتش برای مسئولین اداره درمان استان گیلان و درخواست انتقال به رشت چه کسی می باشد؟ آیا با مرگ ایشان و از دست دادن یک متخصص و داغدار نمودن خانواده ای که جدیا بدلیل از دست دادن پدر آنمرحومه غم آنرا فراموش نکرده بودند،کمک پزشکی بمردم رودسر شد؟ آن معا ونت محترم و جنابعالی لحظه ای خودتان را جای خانواده داغدار این مرحومه بگذارید. حال چه احساسی دارید هنوز هم فکر می کنید تصمیم گیری درستی کرده اید؟
در حاشیه