عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

تفحص ازسازمانهای وابسته به صندوق فرهنگیان ضروری است/ اسناد و مدارک باید در اختیار مجلس قرار گیرد

نماینده مجلس گفت: مجلس باید از سازمانهای وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان همچون بانک سرمایه تحقیق و تفحص نماید.

تفحص ازسازمانهای وابسته به صندوق فرهنگیان ضروری است/ اسناد و مدارک باید در اختیار مجلس قرار گیرد

به گزارش ۸دی، نائب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: مجلس با مشارکت آموزش و پرورش از سازمانهای وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان همچون بانک سرمایه باید تحقیق و تفحص نماید.
اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، از ادامه پیگیری های مجلس در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و اظهار داشت: تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با قدرت بیشتر ادامه دارد.
وی از با بیان اینکه ادامه این پیگیری ها با مشارکت آموزش و پرورش صورت می گیرد، افزود: جلسه ای را در هفته آینده با وزیر آموزش و پرورش برای دستیابی به نتیجه مطلوب در دستور کار خود داریم.
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تلاش مجلس برای رسیدن به نتیجه عادلانه در تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان است، گفت: در حال فراهم آوردن شرایطی هستیم که نتیجه تحقیق و تفحص عادلانه و کاملا صحیح باشد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اعلام اینکه بررسی ها در این رابطه جزء به جزء تقسیم شده است، اظهار کرد: بین اعضای کارگروه، کمیته تحقیق و تفحص و همچنین با مسئولان جدید صندوق ذخیره فرهنگیان تقسیم کاری صورت گرفته تا پیگیری ها جز به جز بررسی شود.
نائب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه تفحص از سازمانهای وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان نیز از ضروریات است، بیان داشت: سازمانهایی که وابسته با صندوق ذخیره فرهنگیان هستند همچون بانک سرمایه نیز باید کاملا تفتیش شود.
عباسی همکاری سازمان های وابسته و درگیر در ماجرای اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان را لازم برشمرد و گفت: باید مدارک و اسنادی که مجلس از سازمان های وابسته تقاضا می کند در اختیار کارگروه های تحقیق و تفحص قرار بگیرد تا بررسی ها تسریع پیدا کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه