مدیر موسسه فرهنگی منادیان خبر داد؛

برگزاری همایش شبکه های اجتماعی و بحران هویت در رشت

امروزه با گسترش رسانه های مجازی ضرورت آگاه سازی مردم از شگردها و ترفندها و آسیبهای شبکه های اجتماعی دو چندان شده است.

برگزاری همایش شبکه های اجتماعی و بحران هویت در رشت

به گزارش ۸دی ، مصطفی براری فعال فرهنگی ، در گفتگو با خبرنگار ۸دی ؛ از برگزاری همایشی با عنوان « شبکه های اجتماعی و بحران هویت» در رشت خبر داد و اظهار داشت : این همایش از سری برنامه‌های روشنگری «موسسه فرهنگی منادیان» است.

وی افزود : سخنران ویژه ی این همایش دکتر روح الله مومن نسب، ازاساتید کشوری و کارشناس حوزه فضای مجازی است.

مدیرموسسه فرهنگی منادیان هدف از اجرای این همایش را ارائه راهکارهای مفید و نحوه صحیح استفاده از شبکه های مجازی عنوان کرد و افزود: امروزه با گسترش رسانه های مجازی ضرورت آگاه سازی مردم از شگردها و ترفندها و آسیبهای شبکه های اجتماعی دو چندان شده است.

دبیر این همایش همچنین تاکید کرد : رسانه های نوین دارای آسیب های بسیار مهم روانی ، اجتماعی و سیاسی هستند که می توانند، زمینه و بستر مناسبی را برای جنگ نرم ایجاد کنند و تبعات ناشی از استفاده های غیر اصولی از آن می تواند به آسیب های اجتماعی دامن زند.

این فعال فرهنگی در پایان به زمان و مکان برگزاری این همایش اشاره کرد و یاد آور شد : این مراسم روز سه شنبه ، ۷ دی ماه و در ساعت ۱۷ عصر ؛ در سالن اجتماعات المپیک ، روبروی دانشگاه علوم پایه برگزار خواهد شد. لذا از همه ی علاقه مندان به حوزه ی فضای مجازی جهت شرکت در این همایش دعوت به عمل می آید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه