عضو شورای شهر رشت:

شورای شهر اول رشت تکرار شدنی نیست / پیاده راه فرهنگی کاری خوب اما ناقص است وبا طرح اولیه تطابق ندارد

عضو شورای هر رشت گفت: پیاده راه فرهنگی رشت کار خوبی بود ولی ناقص است و آنچه انجام گرفته با طرح اولیه تطابق ندارد.

شورای شهر اول رشت تکرار شدنی نیست / پیاده راه فرهنگی کاری خوب اما ناقص است وبا طرح اولیه تطابق ندارد

اسماعیل حاجی پور در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه ای کاش در ابتدای شورای چهارم یک نفر را شهردار می کردیم و او تا پایان می ماند اظهار داشت: بدترین عملکرد شورا این است که مدیران را زود جا به جا کند و ثبات مدیریت نداشته باشد.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه عدم ثبات مدیریت بدترین کار برای هر تشکیلاتی می تواند باشد افزود: اما در مجموع من عملکرد شورای چهارم را موفقیت آمیز می دانم.

وی با بیان اینکه شورای شهر اول رشت تکرار شدنی نیست گفت: یکی از آفاتی که بعد از شورای شهر اول به وجود آمد گروه بندی هایی بود که ایجاد شد و گروه بندی های خوبی هم نشد و گاهی برای یک چیزهایی پافشاری می شد که خود ما هم می دانستیم حق نبود.

حاجی پور با تاکید بر اینکه ماجرای تعلل در صدور حکم شهرداری مهندس شگفت از سوی وزارت کشور برای من یک درس بود اظهار کرد: در ان زمان وقتی به دنبال این بودیم تا برای پیگیری حکم شهردار طرحی دو فوریتی تصویب کنیم و برویم وزارت کشور تا تکلیف روشن شودآ در اقدامی غیر منتظره افرادی که رای مخالف به شهردار داده بودند هم از ما حمایت کردند و گفتند هر چند ما به ایشان رای نداده ایم اما کمک می کنیم چون ایشان شهردار ما هم هست.

عضو شورای شهر رشت هدایت آب های سطحی را یکی از موفق ترین عملکرد های شورای شهر چهارم برشمرد و تصریح کرد: در اکثریت ۳۳ نقطه مد نظر کار انجام شده است و به احتمال زیاد تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه پیاده راه فرهنگی کار خوبی بود و لی ناقص است اظهار داشت: اول اینکه رینگ دور میدان شهرداری رشت برای فرار ماشین ها انجام نشده است و نقص دیگر اینکه طرح اجرایی شده با طرح اولیه متفاوت است و با آن تطابق ندارد.

حاجی پور با بیان اینکه اجرای پیاده راه فرهنگی رشت آسیب زیادی به بازار آن منطقه زد گفت: یک طرحی پیشنهاد داده ایم که مبتنی بر آن به مدت یک سال همه ی کسانی که در این منطقه قرار دارند را از عوارض معاف کنیم تا جبران شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
داماشی
حاجی پور آبرار غیرته قوربان برار
آشنای همیشه آشنا
باسلام جناب اقای حاجی پور شما ازثبات مدیریت شهری حرف زدید درحالی که عملا اعتقادی ندارید چون اگرچنین بود اجازه زدن این همه ابلاغ را نمیدادید طوری صحبت میکنید که هیچ اتفاقی درکنارتان نمی افتد . درمورد تیم داری گفتید اینکه کدام آدم عاقلی با توجه به عدم تحقق بودجه کافی وتعویق پرداخت حقوق ونابسامانی دربدهی ها که تهاترهای مسئله داررا با دستورات بیخودی ونابخردانه نامدیران بوجود امده وموجب بازار ودلال بازی برای تهاترها گردیده اقدام به تیمداری با آنهمه مخارج هنگفت که هنوزخاطرات تیم استقلال شهرداری رشت دراذهان کارکنان قدیمی ازجمله شماازیادنرفته را میکنید درست است که کمک شود اما کمک نه ایجاد وکنترل تیمی مانند سپیدرود که اگرنتوانید کمکی کنید سرنوشتی بمانند استقلال شهرداری خواهد داشت . درمورد پیاده راه گفتید :ازآنجاکه هراقدامی باید ظرفیت سنجی شودوبعد اقدام به انجام آن شود هرعملی خارج ازآن باشد نابخردانه است ونگوئید که با نفوذی که شماداشتید خبر ازان نداشتید نبود خیابان موازی عدم فاضلاب مناسب عدم نظارت بر اجرا که بارها توسط همکاران به شهردارگماشته شما گفته شد اماکوگوش شنوا واقدام درجهت اجرای تز راه بندازجابنداز خود رفتند بازهمنگوئید که کسی نگفت بدانید که همین پیاده را به بزرگترین معضل شهرتبدیل خواهد شد . اجرای هدایت ابهای سطحی ان هم درزمستان وبدترین شرایط ترافیکی ؟ ؟؟؟؟؟نگوئید که به شمانگفتند که مردم چه میشوند گفتندولی کوگوش شنوا . تمام اینها به تصمیمات پشت پرده شما برمیگردد آقای جاجی پور مردم مقابلتان عاقل ترازاین حرفها هستند که با این صحبتهای شما به به وچه چه بگویند همین مردم فراموش نخواهند کرد که با انتخاب نابخردانه شما چه بلائی بروی مردم نازل کردید مطمئن باشید که حتما درپیشگاه ملت جوابگو خواهید شد
در حاشیه