برگزاری همایش سامانه ملی یکپارچه مدیریت املاک کشور

رئیس جهاددانشگاهی استان گیلان گفت: سامانه ملی یکپارچه مدیریت املاک کشور یک بخش مهم و اساسی از روند پیاده سازی دولت الکترونیک در کشور است.

برگزاری همایش سامانه ملی یکپارچه مدیریت املاک کشور

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایسنا، مهندس جمشید رسایی رئیس جهاددانشگاهی استان گیلان، از برگزاری همایش معرفی سامانه ملی یکپارچه مدیریت املاک کشور در راستای طرح دولت الکترونیک حوزه املاک کشور برای شهرداری های استان گیلان خبر داد و گفت: سامانه ملی یکپارچه مدیریت املاک کشور در پی مصوبه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و با پیگیری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در کلیه دستگاههای اجرایی کشور استقرار خواهد یافت.

وی ادامه داد: با استقرار این سامانه یک بخش مهم و اساسی از روند پیاده سازی دولت الکترونیک در کشور به انجام خواهد رسید که موجب افزایش کارایی و بهره دهی خدمات دستگاههای اجرایی به شهروندان و نیز ارتقای کیفیت امور برنامه ریزی و مدیریت خدمات عمومی توسط کارشناسان و مدیران دستگاههای اجرایی خواهد شد.

مهندس رسایی افزود: با معرفی و آموزش این طرح، دستگاه های مرتبط با حوزه املاک از سامانه یکپارچه برای خدمات رسانی به مردم بدون ایجاد تداخل در امور، برخوردار می شوند و این سامانه از وقوع بسیاری از جرایم جلوگیری می کند و با حذف فاصله های زمانی و مکانی در فضای الکترونیک، زمان انجام امور اداری در بخش املاک، کاهش می یابد.

وی ادامه داد: در این سامانه می توان با یک شناسه خاص و معین به سطح مشخصی از اطلاعات مربوط به املاک و واحدهای صنفی، شغلی و کارگاهی دسترسی پیدا کرد.

این همایش برای اعضای شوراهای اسلامی شهرها و شهرداری های استان گیلان با همکاری جهاددانشگاهی استان گیلان و مجری طرح سامانه ملی یکپارچه مدیریت املاک کشور (شرکت مکارم شرق ایرانیان) برگزار می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه