رئیس پلیس راه تالش و صومعه سرا:

۵۰ درصد تصادفات تالش در کمربندی اسالم رخ میدهد

رییس پلیس راه تالش و صومعه سرا گفت: محور کمربندی اسالم از نقاط حادثه خیز تالش است و ۵۰ درصد تصادفات دو سال گذشته در همین نقطه رخ داده است.

۵۰ درصد تصادفات تالش در کمربندی اسالم رخ میدهد

به گزارش ۸دی، سروان هوشنگ عینی پور در جلسه شورای ترافیک شهرستان تالش که در سالن اجتماعات کوثر فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن ارایه آمار و ارقامی از تصادفات و جرایم ۹ ماهه اخیر اظهار داشت: ۲۲ درصد از تصادفات امسال شهرستان مربوط به  موتور سیکلت سواران و ۳۲ درصد واژگونی بوده است.

وی افزود: عمده تخلفات یکی مربوط به موتورسواران و دوم  مربوط به وسایل نقلیه ای  است که در مسیر ییلاقات رفت و آمد می کنند .

عینی پور در صمن معرفی محورهای حادثه خیز تالش گفت: متاسفانه محور کمربندی اسالم از نقاط حادثه خیز شهرستان تالش است که  ۵۰ درصد تصادفات سال گذشته  و امسال در همین نقطه  رخ داده است.

وی گفت:  با توجه به اینکه تاریکی هوا و دید نامناسب یکی از عوامل  جدی تصادفات است  اما در این منطقه امر رسیدگی به  روشنایی های کمربندی  اسالم بسیار کند پیش می رود.

در ادامه،  معاون امور عمرانی فرمانداری به عنوان رئیس شورای ترافیک اظهار داشت:: جلسه شورای ترافیک به منظور برنامه ریزی در کاهش و روان سازی ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان و مسافران برگزار می‌شود تا بتوان در حد ممکن این امور را تسهیل کرد.

موسوی افزود: مسئولین راهنمایی رانندگی آمار و ارقام دقیق تخلفات و جرایم و تصادفات را به صورت دوره ای در اختیار فرمانداری قرار بدهند تا در امر رسیدگی به علت یابی این مسایل ،  فرمانداری و عوامل مرتبط  بتوانند موفق تر عمل کنند.

وی با تاکید بر تلاش همه جانبه در جهت مرتفع کردن مسائل ترافیک شهرستان ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی می بایست با بررسی نیازها و با همکاری همه جانبه در رفع مشکلات ترافیکی شهرستان اقدام نمایند .

در ادامه جلسه مصوبات جلسه قبل توسط معاون عمرانی  مورد بررسی قرار گرفت و خواستار توضیح مسئولین در مورد عدم انجام برخی مصوبات قبلی شد.

در پایان جلسه، هر یک از شهرداران و مسولین، مسایل مربوط به منطقه خود را مطرح کردند. بخشایی رییس اداره راه و حمل و نقل جاده ای تالش  نیز گفت:  بحث روشنایی  کمربندی اسالم در حال اجراست و بدلیل کمبود بودجه با تاخیر انجام شده است اما بزودی این پروژه تکمیل می شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه