فرمانده پلیس راه گیلان:

سرعت غیرمجاز جان ۲ راننده را در جاده‌های گیلان گرفت

فرمانده پلیس راه گیلان از مرگ دو راننده بر اثر سرعت غیرمجاز در تصادف رانندگی جاده‌‌ای این استان خبر داد.

سرعت غیرمجاز جان ۲ راننده را در جاده‌های گیلان گرفت

به گزارش ۸دی، حسین محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه اکنون تمام راه‌ها و محورهای مواصلاتی و ارتباطی گیلان باز است، اظهار کرد: شرایط زمستانی بر جاده‌ها حاکم بوده و رانندگان باید دقت لازم را داشته باشند.

وی بارندگی را سبب لغزندگی سطح جاده‌ها دانست و گفت: بارندگی موجب کاهش دید راننده به هنگام رانندگی می‌شود و بی‌دقتی و سهل‌انگاری حادثه‌ساز بوده و گاهی این حوادث جبران‌ناپذیر است.

فرمانده پلیس راه گیلان به حادثه رانندگی منجر به فوت دو نفر در جاده‌های این استان اشاره کرد و یادآور شد: شب گذشته در دو حادثه جداگانه دو راننده بر اثر عدم رعایت سرعت مطمئنه جان خود را از دست دادند.

وی خروج از جاده و برخورد با اشیای کنار جاده را دلیل حادثه مرگبار دو راننده مذکور در بزرگراه و آزاد راه استان عنوان کرد و افزود: سرعت در آزادراه ۱۲۰ کیلومتر و بزرگراه ۱۱۰ کیلومتر است اما نه در شرایط بارانی و لغزندگی، در چنین شرایطی سرعت باید کمتر باشد.

محمدپور با اشاره به اینکه عدم رعایت سرعت مطمئنه موجب از دست دادن کنترل خودرو می‌شود، تصریح کرد: در نهایت بی‌دقتی و بی‌توجهی نسبت به قوانین رانندگی بروز حوادث مرگبار است.

وی از رانندگان خواست در جاده‌های استان با هوشیاری رانندگی کنند و یادآور شد: حادثه در یک زمان رخ می‌دهد و باید سرعت و سبقت مطمئنه در جاده‌های گیلان به‌ویژه در شرایط بارانی رعایت شود.

فرمانده پلیس راه گیلان تمام محورهای کوهستانی این استان را باز اعلام کرد و متذکر شد: رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و وسایل گرمایشی خودروی خود را بررسی و نواقص را برطرف کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه