الیاس توانافر مشاور عالی شهردار رشت شد + تصاویر

الیاس توانافر: با همراهی شما عزیزان امیدوارم در جهت عمران و آبادانی شهر رشت گام های مهمی برداشته شود ، همه در قالب یک سیستم شهری می باشیم و هر کدام در پست هایی که هستیم باید با افتخار عمل کنیم تا تیم موفقی در خدمت به مردم داشته باشیم.

الیاس توانافر مشاور عالی شهردار رشت شد + تصاویر
به گزارش ۸دی نیوز در مراسم معارفه مشاور عالی شهردار رشت ، محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت با اشاره به این مطلب که شخصیت افراد نشان دهنده شأن انسان ها و تاثیرگذاری آنها در امور محوله است ، در مواقع بحرانی و سختیها شخصیت افراد تجلی پیدا می کند ، هر چند الزاماً بحران شخصیت ساز نیست اما بروز شخصیت می کند.

 

ell1
وی افزود : در شهرداری نیز به لحاظ مسئولیت اجتماعی که داریم ارائه خدمات مطلوب تر می تواند شخصیت مدیران و مسئولان را نشان دهد ، موضوعات مختلف در شهرداری بسیار زیاد است ، معاونین و شهرداران مناطق باید باتدبیر جهت تقسیم بندی و اجرای کارها اقدام نمایند.

 

 

 

ell
محمد ابراهیم خلیلی انتخاب مشاور عالی در امور اجرایی  را گامی جهت انتخاب افراد تاثیرگذار جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان عنوان نمود و خواستار همکاری تمامی مدیران با ایشان گردید.

 

 

   ell3

شهردار رشت افزود : این انتخاب بر اساس تعهد ، تجربه و شایستگی جناب حاج الیاس توانافر صورت پذیرفته و امیدواریم که با در نظر گرفتن عدالت  و بهره مندی از تمامی ظرفیت ها و بر اساس  سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای ایجاد محیط سالم شهری  شاهد اقدام ایشان باشیم. 


ell2

وی تصریح کرد : انتخاب مشاور عالی برای نظارت مجموعه نیست بلکه باعث تقویت مدیران شایسته و مقتدر می گردد تا توسعه شهری مطلوبی رقم زنیم.
در ادامه حاج الیاس توانافر مشاور عالی شهردار در امور اجرایی گفت : با همراهی شما عزیزان امیدوارم در جهت عمران و آبادانی شهر رشت گام های مهمی برداشته شود ، همه در قالب یک سیستم شهری می باشیم و هر کدام در پست هایی که هستیم باید با افتخار عمل کنیم تا تیم موفقی در خدمت به مردم داشته باشیم.
وی افزود : شاید زحمات این مجموعه از بیرون دیده نشود اما از نزدیک کار این عزیزان بسیار با ارزش است ، و باید با همکاری صمیمانه رضایت را به شهر و شهروندان برگردانیم. شهر رشت باید از لحاظ شاخص های توسعه ، رشد کند و این مهم با همراهی و همدلی شما همکاران مهیا می گردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه