رژیم عربستان تروریستی است/ پاسخ ما نقشه خاورمیانه را تغییر خواهد داد

پس از انفجارهای تروریستی شهر ولگوگراد بندر بن سلطان رئیس دستگاه جاسوسی عربستان در دیدار با ولادیمیر پوتین که مسکو را تهدید کرده بود که اگر همچنان به حمایت خود از بشار اسد ادامه دهد ریاض از نفوذ خود در میان گروههای افراطی حاضر در قفقاز و چچن برای فشار بر روسیه استفاده خواهد کرد.

رژیم عربستان تروریستی است/ پاسخ ما نقشه خاورمیانه را تغییر خواهد داد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از پایگاه الغد، ولادیمیر پوتین گفت: روسیه به زودی پاسخ عاملان انفجارات ولگوگراد را خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه این انفجارها شبیه انفجارهای عراق، سوریه و لبنان است، افزود:  برای شناسایی مجرمان نیاز به فرصت بیشتری نیست و ما به زودی پاسخ آنها را خواهیم داد.

پوتین افزود: پاسخ ما طوری خواهد بود که نقشه خاورمیانه را تغییر خواهد داد. وی همچنین رژیم حاکم بر عربستان را رژیمی تروریستی توصیف کرد.

این در حالی است که پس از انفجارهای تروریستی شهر ولگوگراد اعلام شد بندر بن سلطان رئیس دستگاه جاسوسی عربستان سعودی در دیدار با ولادیمیر پوتین که در سال جاری شمسی برگزار شده بود مسکو را تهدید کرده بود که اگر همچنان به حمایت خود از نظام بشار اسد ادامه دهد ریاض از نفوذ خود در میان گروههای افراطی حاضر در قفقاز و چچن برای فشار بر روسیه استفاده خواهد کرد.

بعد از این تهدیدها “دکو عمراف” رهبر افراطیان حاضر در قفقاز از تمامی نیروهای خود خواست تا تمام توان خود را برای جلوگیری از برگزاری بازیهای المپیک زمستانی که در ماه فوریه در سوچی برگزار می شود به کار بگیرند.

لازم به ذکر است عمراف صراحتا اعلام کرده بود که از طریق انجام فعالیتهای انتحاری از برگزاری این مسابقات جلوگیری خواهد کرد.

برخی اخبار حکایت از آن دارند که روسیه پیش نویس قطعنامه ای مبنی بر تروریست خواندن عربستان را تقدیم شورای امنیت کرده است./ مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
امیدوارم این یک تهدید سیاسی نباشد بلعخره یکی بای عربستان تا بن دندان تروریست پرور را هدایت کند
در حاشیه