دو قایقران گیلانی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند

دو قایقران گیلانی به اردوی تیم ملی کانو کانادایی جوانان دعوت شدند .

دو قایقران گیلانی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند

به گزارش ۸دی، مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز دوشنبه گفت: از سوی فدراسیون قایقرانی ، ۱۱ ورزشکار به مرحله نخست اردوی تدارکاتی قایقرانی کانو کانادایی تیم ملی جوانان دعوت شدند که دو قایقران از استان گیلان است.
سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون قایقرانی ، بهراد پیوندسرخی و امین ربانی از استان گیلان به اردوی تیم ملی قایقرانی کانو کانادایی جوانان دعوت شدند.
وی اظهار کرد: این دو قایقران شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید از عصر امروز (دوشنبه) در مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی جوانان ایران که در دریاچه آزادی تهران برپا می شود، حضور یابند .
وی ادامه داد: تیم ملی قایقرانی کانو کانادایی جوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۱۷ آماده می کند و امیدواریم که هر دو قایقران گیلانی دعوت شده به اردو ، بتوانند با موفقیت اردوهای تیم ملی را پشت سر بگذارند و در رقابت های قهرمانی آسیا حضور یابند.
مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی کانو کانادایی جوانان تا روز هشتم دی ماه سال جاری زیر نظر الیاس اقلیمی سرمربی گیلانی این تیم در تهران ادامه می یابد.
در استان گیلان بیش از ۶۰۰ روزشکار به صورت سازمان یافته در رشته های مختلف قایقرانی ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه