دستگیری جاسوس در شمال کشور/تقدیر از فتنه‌گران در یک مراسم معارفه/راه‌اندازی شبکه وی‌چت ویژه اصلاح‌طلبان

روند انتصابات مسئله دار در دولت همچنان ادامه دارد و هر روز اخبار مختلفی از انتصاب افراد مسئله دار در پست های مختلف از گوشه و کنار کشور به گوش می خورد.

دستگیری جاسوس در شمال کشور/تقدیر از فتنه‌گران در یک مراسم معارفه/راه‌اندازی شبکه وی‌چت ویژه اصلاح‌طلبان

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از دانا، روند انتصابات مسئله دار در دولت همچنان ادامه دارد و هر روز اخبار مختلفی از انتصاب افراد مسئله دار در پست های مختلف از گوشه و کنار کشور به گوش می خورد.

به طور مثال اخیرا استاندار ایلام فردی رابه نام افشین کریمی به عنوان سرپرست مدیر کل امور روستایی استانداری منصوب کرده است. البته قرار بود این فرد به عنوان مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات منصوب شود که استعلام وی از نهادهای امنیتی برای انتصاب در این پست منفی بود.

وی از اصلاح طلبان تند رو وابسته به حزب منحله مشارکت است.

*شنیده شده که جلساتی تحت عنوان “انجمن اعوان” در یزد با حضور برخی از چهرهای اصلاح طلب در حال برگزاری است.

در این جلسات مسائلی مثل تاثیر فلسفه وسیاست برسینمای هالیوود مورد بررسی قرار می گیرد؛ البته این جلسات از حدود ۱۲ سال پیش برگزار می شد ولی بعد از روی کار آمدن دولت نهم در سال۸۴ برگزاری این جلسات به حالت تعلیق درآمد. 

*رضا قراخانلو رئیس جدید پ‍‍ژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم در مراسم معارفه خود در مشهد طی سخنانی از مصطفی معین، وزیر علوم دولت اصلاحات و از فعالان فتنه ۸۸ و محسن صفایی فراهایی از محکومان فتنه ۸۸، تقدیر کرد.

*علی رغم هزینه های مادی و معنوی فراوان انتقال پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی از تهران به مشهد و ارتقای این مرکز به پژوهشگاه در سال ۱۳۹۱ برخی از محافل در وزارت علوم به دنبال انتقال مجدد این مجموعه به تهران هستند که این مسئله باعث نگرانی بسیاری از کارکنان فعال در این مجموعه از آینده شغلی خود شده است.

*اخیرا حمید آیتی به عنوان سرپرست پژوهشکده فرهنگ و هنرجهاد دانشگاهی کشور منصوب شده است.وی همسر خانم ملاوردی معاون امور زنان رئیس جمهور و پسر عموی مهدی آیتی رئیس بنیاد تدبیر و امید کشور است.

 *در ادامه تحرکات اصلاح طلبان و شبکه سازی های این جریان اخیرا اصلاح طلبان استان یزد اقدام به راه اندازی یک شبکه وی چت کرده اند.

اصلاح طلبان شبکه سازی و گسترش زنجیره های بدنه اجتماعی را در راس کار خود قرار داده اند 

*اخیرا یکی از اعضای شناخته شده سازمان منحله مجاهدین در یکی از استان های مرکزی کشور اقدام به تاسیس یک شرکت تحقیقی پژوهشی به نام” شرکت توسعه و تدبیر چیستا” کرده است.

قرار است این شرکت در عرصه پژوهشی فعالیت کند. در صورتی که ارگان یا سازمانی نیاز به نظر سنجی هم داشته باشد این کار را انجام خواهد داد. 

*چند روز پیش درحوالی تور ایست و بازرسی هنگ مرزی در سه راهی اینچه برون چند نفر از کارگران شرکت اکتشافی نفت مستقر در این شهر قصد انهدام مقداری تی ان تی را داشتند که در اثر بی احتیاطی انفجار شدیدی در منطقه رخ داد و در اثر آن دو نفر از این کارگران مجروح و راهی بیمارستان شدند. باتوجه به شدت موج انفجار آسیب هایی به ساختمان های اطراف رسید. 

*هفته گذشته جوانی با یک خودروی ۲۰۶ وارد یکی از میادین اصلی تهران شد و با چاقو رگ گردن خود را زد. ظاهرا علت اصلی این مسئله مسائل و مشکلات شخصی و مالی این جوان بوده است. 

* شنیده شده که مسئولان امنیتی و اطلاعاتی فردی را به نام “ی-ش” در یکی از روستا های حوالی آق قلا را به جرم جاسوسی برای دستگیر کردند. 

*خبر دیگر اینکه در ایام عزاداری ماه صفر یک شوی لباس در استان خراسان جنوبی برگزار شد. در این شوی لباس برخی اقدامات منافی عفت عمومی صورت گرفت که موجب اعتراض برخی از شهروندان شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه