رئیس دفتر نماینده تالش بزرگ به استاندار گیلان نامه نوشت

در پی انعکاس غیر واقعی سخنان نماینده تالش بزرگ در برخی رسانه ها، رئیس دفتر وی طی نامه ای به استاندار گیلان نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داد.

رئیس دفتر نماینده تالش بزرگ به استاندار گیلان نامه نوشت

به گزارش ۸دی، به نقل از مریان خبر ؛ در پی درج خبری در یک پایگاه خبری که حاوی عکسی زننده ای در مورد مردم تالش بود، رئیس دفتر نماینده ی مردم شریف شهرستان های تالش، رضوانشهر، ماسال به محمدعلی نجفی استاندار گیلان نامه ای را ارسال کرد.

متن نامه به این شرح است:

بسمه تعالی

جناب اقای دکتر محمد علی نجفی استاندار ولایت مدار گیلان
سلام علیکم
فرزندان با پدران خود دردودل میکنند
و شما پدر گیلان هستید. این رزمنده ی کوچک وظیفه دیدم عرایض مختصر خود را حضور شما سرور بزرگوار عرض نمایم.
آنچه که امروز در منطقه تالش میگذرد از نگاه ژرف و موشکافانه ی حضرتعالی مخفی نیست ولی، متاسفانه عده ای می خواهند با تحریف سخنان نماینده محبوب شهرستان تالش جناب اقای حاج محمود شکری که در جایگاه نظارتی قرار دارد و با مونتاژ عکس در فضاى مجازی ماهی خودرا از آب بگیرند و میخواهند این مسئله را القا کنند که اقای شکری در صدد بسیج جوانان و آشوب است در صورتی که روشن است منظور آقای نماینده تقسیم عادلانه فرصت های شغلی برای جوانان بیکار است.

ایشان مدافع انقلاب و خط رهبری بوده و نقش نظارتی دارد.و حالا رسانه ای که شاید اندکی کاوش شود معلوم خواهد شد که از کجا تغذیه میشود ؛ با خط دهی کسانی که با انتقادات نماینده ی محترم متضرر می‌گردند. و عَلم جریان سازی برمی افرازد. حضرتعالی نیک آگاه هستید که تالشی ها با حضور فعال در صحنه های سیاسی (انتخابات، راهپیمایی ها) و تقدیم شهدای عزیز و جانبازان گرانقدر و نیز اعزام نیروهای مدافعان حرم، هیچگاه، در مقابل نظام نبوده و آشوب گر نیستند و نخواهند بود.

اگر اندکی منصفانه نگاه کنیم با انجام اصلاحاتی در مدیریت ضعیف شهرستان و افزایش تعامل،خواهیم دید که نه تنها نماینده محترم تالش، مخالف دولت محترم نیست بلکه یار و یاور دولت و رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد امیدوارم شما استاندار محترم که پرچمدار دولت محترم تدبیر و امید گیلان بزرگ می باشید و با توجه به سوابق خوب مبارزاتی خود از محبوبیت خاص در استان گیلان نیز برخوردارید، چون دفعه ی پیش دستور برخورد با اینگونه کج فهمی ها و جریان سازی های مخرب نظام را عنایت فرمایید.

پرواضح است نماینده محترم مجلس در جایگاه مقنن و ناظر حق اظهارنظر، نظارت و تذکر را دارد. و اگر کسانی به دلیل ضعف مدیریت سیاسی بجای اصلاح رویه ی خود در صدد ریختن آب به آسیاب دشمن و سوراخ نمودن کشی انقلاب باشند حسابشان از ملت و دولت جداست.از حضرتعالی به عنوان نماینده عالی دولت و محبوب مردم شریف استان گیلان خواهشمندیم با تصمیمات و تدابیر پدرانه به اینگونه غوغا سالاری و متشنج نمودن فضاى جامعه و آن هم در آستانه ی انتخابات مهر پایان منقوش فرمایید.

فرزند کوچک شما رحمان جعفری پور رئیس دفتر نماینده ی مردم شریف شهرستان های تالش، رضوانشهر، ماسال

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه