عضو شورای شهر رشت:

شهردار رشت باید شخصا پاسخگوی اشتباهات پیاده‌ راه فرهنگی باشد/ در شب احساس امنیت نمی توان کرد

عضو شورای شهر رشت گفت: پیاده‌راه فرهنگی یک تغییر مثبت محسوب می‌شود اما اشتباهاتی در اجرا وجود دارد که شهردار باید پاسخگو باشد.

شهردار رشت باید شخصا پاسخگوی اشتباهات پیاده‌ راه فرهنگی باشد/ در شب احساس امنیت نمی توان کرد

به گزارش ۸دی، سید امیرحسین علوی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی این شهر با اشاره به حضور اکثریت اعضای کمیسیون شورای رشت در این نشست اظهار کرد: در این جلسه پنج ماده عوارض و بهای خدمات مربوط به سال ۹۶ مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه موارد عوارض و بهای خدمات مستقیماً با منافع مردم همراه است، افزود: تمام اعضا و همکاران شورایی در این زمینه حساسیت خاصی دارند و با توجه به اینکه طرح تفصیلی شهر رشت تغییر کرده بسیاری از موارد براساس طرح تفصیلی جدید در حال هماهنگی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت با اشاره به مطرح شدن پیشنهاد حمایت از مشاغل خانگی توسط شورای شهر در کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت، افزود: پیشنهادی به منظور حمایت از مشاغل خانگی و ترویج کسب شکارهای کوچک در صحن کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شد و امیدواریم با حمایت همکاران از این موضوع گام‌های خوبی در راستای حمایت از کسب و کارهای کوچک برداریم.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه مواردی از جمله تعرفه دیوارگذاری توسط شهرداری رشت بررسی شد، گفت: تعرفه دیوارگذاری، تفکیک اراضی، محصور کردن اراضی بلاتکلیف داخل شهر و… در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

علوی به نقش نظارتی شورای اسلامی شهر رشت در اجرای پروژه‌های شهرداری این شهر اشاره کرد و یادآور شد: نقش نظارتی شورا اقتضا می‌کند تا درباره پروژه‌هایی از جمله پیاده‌راه فرهنگی شهرداری رشت ورود کند و اقدام‌های لازم را صورت دهد.

وی پیاده‌راه فرهنگی رشت را یک تغییر مثبت در بافت مرکزی این شهر دانست و اذعان کرد: اشتباهاتی در اجرای پیاده‌راه فرهنگی رشت انجام شد که شهردار باید شخصاً پاسخگوی آن باشد.

این مسؤول بحث نورپردازی پیاده‌راه فرهنگی رشت را یکی از این موارد دانست و گفت: نورپردازی پیاده راه فرهنگی رشت به لحاظ فنی و زیبایی در شأن پیاده‌راه فرهنگی نیست و باید اصلاح شود و اگر در ساعات شب و زمان تعطیلی مغازه‌ها به پیاده‌راه برویم به واسطه تاریکی محیط احساس امنیت نداریم و این موضوع نگران کننده است.

گفتنی است جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت در راستای اصلاحیه و دفع برخی از موارد عوارض درآمدی سال  ۹۶شهرداری رشت برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
آشنا همیشه آشنا
جناب آقای علوی هیچ میدانید بسیاری ازمعضلات شهرداری کنونی که آن رابه خاک سیاه نشانده ناشی از عملکرد پشت پرده ...با شهردار چه دراتومبیل وچه دربزم های شبانه ودورزدنهای ..میباشد پاسخگوی این نابه سامانی که هدیه ... به مردم وشهراست را چه کسی خواهد پرداخت ؟ لطفا ازاین ...بازیها دست بردارید ومرد باشید
در حاشیه