طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۴۸ نفر در تالش اجرا شد

فرمانده پلیس تالش از اجرای مقتدرانه طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری ۴۸ مجرم در این شهرستان خبر داد.

طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۴۸ نفر در تالش اجرا شد

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ عباس اسماعیلی در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی مریان خبر، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به منظور ناامن ساختن محیط برای مجرمان و بر هم زنندگان نظم عمومی و ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان با برنامه ریزی از پیش تعیین شده و شناسایی نقاط آلوده و محلات جرم خیز با بکارگیری حداکثر امکانات و نیروی انسانی طرح مورد نظر در سطح شهرستان را به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی در تشریح این خبر گفت: در نتیجه این طرح ۴۸ نفر معتاد و فروشنده خرده پا دستگیر و از آنان مقدار یک کیلو و ۶۳۴ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، شیشه و هرویین و همچنین ۴۶ عدد لوله استعمال پایپ، ۵ عدد وافور و ۳ ترازوی توزین کشف شد که جهت ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

فرمانده انتظامی تالش افزود: تعداد ۴۸ دستگاه موتور سیکلت و ۱۶ دستگاه خودرو به علت تخلفات گوناگون از جمله ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت و … با حکم قضایی به پارکینگ فرستاده شدند.

 

 

سرهنگ اسماعیلی در پایان تصریح نمود: پلیس سعی دارد در این گونه طرح های سراسری که موجبات رضایت مندی شهروندان را فراهم می آورد تمام توان و قوای تخصصی خود را به کار بسته تا امنیت که جزء ضروریات لاینفک زندگی اجتماعی است را برای عموم ملت به ارمغان بیاورد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه