حضور فوتبالیست گیلانی شاغل در لیگ اروپا در شهر مادری اش

مراسم تجلیل از بازیکن جیرندهی تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه ان ای سی هلند به همت شورای اسلامی و شهرداری جیرنده در سالن ورزشی شهر جیرنده برگزار شد.

حضور فوتبالیست گیلانی شاغل در لیگ اروپا در شهر مادری اش

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، مراسم تجلیل از بازیکن جیرندهی تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه ان ای سی هلند به همت شورای اسلامی و شهرداری جیرنده در سالن ورزشی شهر جیرنده برگزار شد.

علیرضا جهانبخش جیرنده، با بیان اینکه به عمارلویی و جیرنده ای بودنش افتخار می کندبه بیان چکیده ای از خاطرات و سیر مراحل پیشرفت خود پرداخت.

وی با بیان اینکه بخش عمارلو دارای استعدادهای درخشانی است که نیازمند حمایت مسئولان است ابراز داشت: رسیدگی به مشکلات جوانان و حمایت آنان در حوزه ورزش زمینه را برای رشد و شکوفایی آنان فراهم می کند.

جهانبخش جیرنده در ادامه از پدر و مادر، همچنین از مسئولین و دست اندرکاران اجرای مراسم قدردانی کرد و از آنان خواست تا  حداقل امکانات را برای جوانان منطقه فراهم کنند.

عبدالوحید احمدی بخشدار عمارلو در این مراسم ضمن خیر مقدم گویی قهرمان و سفیر فرهنگی این منطقه عمارلو و میهن اسلامی معرفی کرد و گفت: اینکه آقای جهانبخش خود را جیرندهی معرفی می کنند باعث افتخار است.

وی با بیان اینکه برخی از بازیکنان در معرفی خود از اینکه خود را اهل شهرستان رودبار معرفی کنند امتناع می کنند، از تمامی جوانانی که موجب افتخار کشور و بویژه شهرستان رودبار و بخش عمارلو هستند قدردانی کرد.

هاشم اسماعیلی رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار، ضمن قدردانی از حضور علیرضا جهانبخش در جمع اهالی جیرنده ابراز نمود: وقتی جهابخش خود را اهل جیرنده رودبار معرفی می کند نشان دهنده قوت قلب و پتانسل بالای این منطقه است.

وی در ادامه به مشکلات سالن ورزشی شهر جیرنده اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات ورزشی شهرستان در دستور کار قرار دارد.

ضرغام مهرگانفرد رییس شورای اسلامی شهر جیرنده نیز در ادامه تلاش و پشتکار را دو رکن و رازهای موفقیت برشمرد و ابراز نمود: علیرضا جهانبخش با هوش و استعداد بالقوه خود و تلاش و پشتکار مثال زدنی به عینه رازهای موفقیت را لمس کرده است.

وی در ادامه از حضور اهالی خونگرم مردم شهرجیرنده برای استقبال و قدردانی از جهانبخش بازیکن ملی پوش ایران قدردانی نمود.

محمد حیدری رئیس فوتبال شهرستان رودبار نیز در این مراسم، تشکیل باشگاه ورزشی فوتبال را از شورا و شهرداری جیرنده خواستار شد.

وی جهانبخش را یکی از افتخارات ارزشمند فوتبال شهرستان معرفی کرد و زمینه را برای رشد ورزشکاران مهیا دانست.

 

121

 

123

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه