عزیز عاقبتی خطبه سرا
در باب حمله به مطالبه گری اخیر عدالتخواهان گیلان؛

هدف باند قدرت و ثروت، خفه کردن مطالبات برحق مردم است / اغتشاشگران دیروز، طلبکاران امروز!

در حالی که یکی از نمایندگان گیلان نسبت به رانت در استخدام های دولتی در استان انتقاد کرده و پرده از حقایق تلخی برداشت برخی رسانه ها در اقدامی هماهنگ دست به تخریب شخصتی این نماینده مردم زدند.

هدف باند قدرت و ثروت، خفه کردن مطالبات برحق مردم است / اغتشاشگران دیروز، طلبکاران امروز!

به گزارش ۸دی، مردم تالش بزرگ هنوز توهین بی شرمانه ی نشریه ی وابسته به حامیان فتنه را فراموش نکرده اند، اما باز هم برخی کانال های تلگرامی وابسته به این احزاب و گروه ها در واکنش به سخنان محمود شکری، با نگارش یادداشتی توهین آمیز و عجولانه (که حاوی اشتباهات املائی و انشائی متعدد است!) ضمن تهمت و توهین به منتخب مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، با انتشار تصویری از بی قانونی های سال ۸۸ و فتنه گری خود و همفکرانشان بصورت هدفدار، شروع به ترور شخصیتی نماینده ی مردم تالش رضوانشهر و ماسال کرده و یک بار دیگر، در هفته وحدت، کام مردم تالش را تلخ کردند.

محمود شکری بعنوان منتخب مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، در سخنرانی خود در مسجد محمدیه شهر تالش یک بار دیگر نسبت به رانت در استخدام های دولتی و عزل و نصب های غیر قانونی در استان انتقاد کرده و پرده از حقایق تلخی برداشت که شنیدن آنها قلب هر جوانی را بدرد می آورد.

 شکری با بغض در گلو که حاصل فسادها و حق کشی های موجود در استان و کشور بود، فریاد اعتراضی خود را همسو با مردم نسبت به شرایط حاکم سر داد و هشدار داد که اگر از راه های موجود به نتیجه ای نرسد همراه با جوانان بیکار تالشی در مقابل استانداری گیلان تجمع خواهد کرد. این کلام نماینده تالش باعث سواستفاده برخی رسانه ها شده و بر همین اساس به مردم و نماینده تالش تهمت ها و توهین هایی را روا داشتند و وی را متهم به اغتشاش گری کردند! حال آنکه تجمع مردمی اگر با کسب مجوز قانونی و روشهای معمول باشد علاوه بر اینکه غیر قانونی نیست بلکه حق قانونی مردم برای مطالبه ی حقوقشان است.

و مطمئنا یک نماینده مجلس بهتر از همه می داند که تجمع بدون مجوز امری است غیر قانونی و با توجه به سوابق آقای شکری و رفتار منطقی ایشان پس از انتخابات و کنترل احساسات هوادارانش در جشن پیروزی و دعوت از همه آنان به قانون، اینکه ایشان قصد برگزاری تجمع غیر قانونی را داشته باشد چیزی جز نیت خوانی سوء و اتهام نمی باشد.

کسانی که مطالبه گری مردم از حقوقشان را اغتشاش و آشوب می دانند وجوانان معترض به حقوق های نجومی و فساد و… در استان و کشور را از چوبه ی دار می ترسانند باید بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی هرگز فرزندان سرزمینش را به جرم اعتراض به فساد در کشور اعدام نکرده و نخواهد کرد.

اما روی دیگر سکه ی این ماجرا چیز دیگریست. همان افرادی که باید امروز پاسخگوی استخدامهای فامیلی در ادارات باشند و برای این تخلفات محاکمه شوند، در جای شاکی نشسته اند و در تلاشند با تخریب یک نماینده ی مجلس و توهین به وی، صدای هر اعتراضی به بی قانونی و اجحاف و بی عدالتی را در نطفه خفه کنند و فضا را غبارآلود کنند تا موضوع اصلی که همان “بی عدالتی و فساد” است را به حاشیه ببرند.

باید از این رسانه ها پرسید چرا در قبال فساد ۸۰۰۰ میلیاردی در صندوق ذخیره ی فرهنگیان و قراردادهای مسأله دار IPC و فساد عظیم کرسنت و همچنین تعلل دولت در قبال خسارتهای برجام، سکوت کرده اید و در تلاشید هر فرد معترضی را متهم به هواداری از مفاسد دولت قبل کنید!؟ مگر اعتراض به فساد و بی عدالتی در دولت فعلی به معنای تایید فساد دولتهای قبلی است؟ چرا بجای مطالبه از مسئولین و پیگیری مفاسد افشا شده، اقدام به توهین و تخریب افراد افشاگر می کنید!؟

 نگارنده معتقد است مبارزه با فساد تعطیل بردار نیست و اختصاص به این دولت و آن دولت ندارد و دست اندرکاران رسانه ی هتاک باید بدانند تقریبا تمامی مفاسدی که در دولت قبل رخ داد توسط رسانه های انقلابی و عدالتخواه افشا شد و قطعا عملکرد دولت فعلی و دولتهای آینده نیز تحت نظارت رسانه های مستقل و مردمی خواهد بود.

در پایان امیدواریم مسئولین ذی ربط علی الخصوص سازمان برنامه و بودجه استان گیلان اجازه ورود خبرنگاران به اتاق مدیر محترم سازمان را داده و بجای پاسخ های سیاسی و احساسی و غبارآلود کردن فضا بدست رسانه های وابسته، درباره ی نحوه ی استخدام ۱۷ نفر در بهمن ماه ۹۲ در اداره کل منابع طبیعی استان، و ۱۰ نفر در دامپزشکی گیلان، ۳۶ نفر در اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان و استخدام های متعدد بدون آزمون در سازمان آموزش و پرورش گیلان به مردم استان گیلان علی الخصوص مردم تالش، رضوانشهر و ماسال پاسخگو باشند.

عزیز عاقبتی خطبه سرا، فعال فرهنگی

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه