یادداشت فاظمه حقانی؛

ایالت ۵۱ آمریکا در ایران! / مردم حماسه ی ٨دی صبر دارند، سازش هرگز

آیا مراکز آموزشی تعلیم و تعلم به واسطه ی افراد اشتباهی که بر جای اشتباهی قرار گرفته اند، ایالت ۵١ آمریکا را افتتاح کرده اند.

ایالت ۵۱ آمریکا در ایران! / مردم حماسه ی ٨دی صبر دارند، سازش هرگز

به گزارش ۸دی، فاطمه حقانی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی رشت در یادداشتی کوتاه نوشت:

جای بسی تعجب و تاسف است که ٣٧ سال پس از انقلاب اسلامی ایران با گونه ی جدیدی از خودباختگی بعضی از مسئولین روبرو شده ایم. مسئولینی که برخلاف جهت مردم انقلابی و بصیر ایران حرکت می کنند و حامی پرچم دولت هایی شده اند که باید از صحنه ی روزگار محو شوند! مسئولینی که یادشان رفته است که در جمهوری اسلامی ایران خادم ملت هستند و وظیفه دارند در راستای آرمان ها، اعتقادات و منافع این مردم عمل کنند. مسئولینی که دروغ می گویند و به جوانان انقلابی که دلسوزان و امیدهای اصلی کشور و مورد تقدیر مقام معظم رهبری هستند، توهین می کنند و از روشنگری می ترسند! پای چه منفعتی در میان است که آنها “اشدا بینهم و رحما على الکفار” شده اند!؟

آیا مراکز آموزشی تعلیم و تعلم به واسطه ی افراد اشتباهی که بر جای اشتباهی قرار گرفته اند، ایالت ۵١ آمریکا را افتتاح کرده اند که پرچم آمریکا و اسرائیل جز خطوط قرمزشان شده است!؟

آگاه باشید تنها بخش اندکی از خیل عظیم مدافعان اسلام، حرم و ولایت در عراق و سوریه هستند و با خصم می جنگند… فرزندان روح الله زنده و بیدارند، تا دیر نشده است توبه کنید و با عذر خواهی به مسیر شهیدان و مردم انقلابی رجعت نمایید. مردم حماسه ی ٨ دی صبر دارند، سازش هرگز …

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
فاظمه
فاظمه فاظمه
فاظمه
فاظمه الان این خدمتگزارا ارزش پول ملی کردن حدود ۴۰۰۰۰ریال به یک دلار چهار هزار به یک این جوری داریم با فقر مبارزه می کنیم .حکومت مستضعفان قرار ه مستضعفان از مستضعفی نجات بده
در حاشیه