دانشگاه گیلان برای ثبت نام در مسابقه های قرآن دانشجویان فراخوان کرد

دانشگاه گیلان از دانشجویان علاقمند برای ثبت نام در مرحله دانشگاهی بیست و نهمین دوره مسابقه های سراسری قرآن کریم فراخوان کرد .

دانشگاه گیلان برای ثبت نام در مسابقه های قرآن دانشجویان فراخوان کرد

به گزارش ۸دی نیوز، رییس روابط عمومی و حوزه ریاست دانشگاه گیلان گفت : ثبت نام از دانشجویان علاقمند برای شرکت در مرحله دانشگاهی بیست و نهمین دوره مسابقه های سراسری قرآن کریم دانشجویان تا بیست و پنجم ماه آینده ادامه دارد .

ˈاسماعیل خالقیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : دانشجویان علاقمند دانشگاه گیلان برای شرکت در مسابقه های سراسری قرآن کریم باید به معاونت فرهنگی دانشگاه گیلان در طبقه سوم سازمان مرکزی مراجعه و یا با شماره تلفن های ۶۶۹۰۵۲۱ و ۶۶۹۰۵۴۹ تماس گیرند .

وی اظهار داشت : بیست و نهمین دوره مسابقه های سراسری قرآن کریم دانشجویان در بخش شفاهی در رشته های

تلاوت تحقیق ، تلاوت ترتیل، حفظ پنج جزء ، حفظ ۱۰ ، ۲۰ ، حفظ کل قرآن کریم ، دعاخوانی ، مدیحه سرایی ، سخنرانی -دکلمه برگزار می شود .

وی خاطر نشان کرد : در بخش کتبی نیز در رشته های منتخب آیات و روایات ، قرآن شناسی ، مفاهیم قرآنی ، دیدگاه و سیره معصومین و بخش پژوهشی شامل رشته های کتاب قرآن و عترت ˈغیرپایان نامهˈ، مقاله قرآن و عترت ˈیا طرح در قالب مقالهˈ، نرم افزار قرآن و عترت و وبلاگ نویسی قرآن و عترت برگزار می شود .

وی تصریح کرد : در بخش ادبی نیز در رشته های شعر قرآن و عترت ، داستان قرآن و عترت، نمایشنامه و فیلنامه قرآن و عترت در بخش هنری نیز در رشته های خوشنویسی ، طراحی ، نقاشی، تواشیح ، نماهنگ و بلوتوث قرآن و عترت،

عکس قرآن و عترت و تذهیب قرآن و عترت برگزار خواهد شد.

رییس روابط عمومی و حوزه ریاست دانشگاه گیلان اظهار کرد : بیست و نهمین دوره مسابقه های سراسری قرآن کریم دانشجویان همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ بهمن در دانشگاه گیلان برگزار می شود .

وی یادآور شد : برگزیدگان مرحله دانشگاهی مسابقه های قرآن کریم دانشجویان به مرحله منطقه ای دعوت می شوند./ ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه