اگر به آقای دکتر نوبخت حسادت داشتم، مشاورش نمی شدم!

اعضای ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب ملت ایران در شهرستان لاهیجان با ایرج ندیمی، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

اگر به آقای دکتر نوبخت حسادت داشتم، مشاورش نمی شدم!

به گزارش ۸دی نیوز، نشستی به مدت ۳ ساعت  و با حضور اعضای ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در لاهیجان و نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

رییس ستاد دکتر روحانی در شهرستان لاهیجان در این نشست توسعه استان گیلان و شهرستان لاهیجان را از مهمترین مباحث و خواست عمومی مردم دانست و گفت: باید از نشاط و فرصت بدست آمده در جهت همگرایی همه نیروهای دلسوز استفاده کرد.

علی بزرگ بشر افزود: تدوین برنامه های مدون و کاربردی و نیاز سنجی دقیق از نیازهای استان میتواند به جذب بیشتر و بهتر اعتبارات کمک کند و خواست دولت هم در این راستا میباشد.

وی تعامل اعضای ستاد دکتر روحانی در لاهیجان با نماینده را سازنده دانست و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت ستاد و حمایت های مهندس ندیمی می تواند باعث پیشرفت و رشد استان گیلان و شهرستان لاهیجان شود.

* حزب نیازمند یک پایگاه ملی است

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در ادامه این نشست با اشاره به خوشحالی خود از حضور در بین جوامع مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجرایی و … گفت: ستادهای انتخاباتی یکی از چند عوامل مهم در انتخابات است و در کنار آن می توان به موج های انتخاباتی، تبلیغات، رسانه ملی، برتامه ها و مانند آن اشاره کرد.

ایرج ندیمی افزود: من به عنوان نماینده شما، حافظ و مدافع حقوق تمام مردم ایران هستم.

وی با اشاره به انتقاد جمعی که می گویند ندیمی با همه دولت ها کار می کند، گفت: من با همه دولت هایی که سه خصوصیت رأی مردم، تأیید شورای نگهبان و تنفیذ مقام معظم رهبری را داشته باشد کار خواهم کرد.

ندیمی با تأکید بر اینکه حزبی و دولتی نیست، تصریح کرد: حزب نیازمند یک پایگاه ملی است و باید واقعیت باشد نه اینکه فقط زمان انتخابات ، حزب ها فعال شوند.

* دکتر نوبخت قطعاً سرمایه استان گیلان است

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با اشاره به انتقاد بودجه ای از معاون گیلانی رئیس جمهور گفت: موضوع انتقاد بنده، توزیع ناهماهنگ منابع بین سه هدف محلى، استانى و ملى بود که در جلسه هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق با حضور رئیس مجلس و شخص آقای نوبخت مطرح شد و معاون رئیس جمهور قبول کرد که باید به توسعه استان ها در کنار توسعه ملی توجه شود.

ندیمی اضافه کرد: به هیچ وجه در مورد این شخصیت و سرمایه، که خود هم افتخار همکارى در پارلمان و بیرون از آن داشته، هم از جهت احترام و استفاده ملى از این وجود نازنین تغییرى در نظرم نداشته و ایشان را یک شخصیت محترم و مؤدب و فاضل دانسته و در این مورد هم تردیدى ندارم.

وی افزود: اگر صحبت های دکتر نوبخت اجرایی میشد، مجتمع فرهنگی هنری لاهیجان ۲۰ سال و راه سیاهکل به دیلمان که جزو ملزومات زندگی مردم است در ۱۰۰ سال دیگر به اتمام می رسید.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق ادامه داد: ما در انتقاد خود از دوست و همکار خود، خواهان آن شدیم که توسعه استانها در بودجه آورده شود.

وی با اشاره به شایعه حسادت ندیمی به نوبخت، گفت: من اگر به آقای دکتر نوبخت حسادت داشتم، مشاور همین شخص در مرکز تحقیقات استراتژیک نمی شدم.

ندیمی با بیان اینکه با دولت دوست و با دکتر نوبخت رفیق هستیم، تصریح کرد: هرگز دشمن شاد کن نخواهیم شد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با اشاره به جلسات متعدد خود در ۴۰۰ روستا و ۴ شهر حوزه انتخابیه  لاهیجان و سیاهکل، گفت: این نوع جلسات ارتباطی و تعاملی باید هر دو هفته یکبار برگزار شود.

* وعده‌های رئیس جمهور برای حل مشکلات استان گیلان

دبیر کمیسیون تلفیق بودجه ۹۳ در ادامه با اشاره به نشست مجمع نمایندگان با رئیس جمهور، گفت: دکتر روحانی بر وحدت و انسجام ملی و نیز وحدت بین جناح‌ها و احزاب مختلف در کشور برای پیشبرد امور، تأکید کرد.

ایرج ندیمی تأکید کرد: در مورد مشکلات حوزه اقتصادی کشور و نیز تدابیری که باید اندیشیده شود تا به بخشی از اهداف مورد نظر دست یابیم نیز بحث و تبادل نظر شد.

وی اظهارداشت: در این جلسه، بر نقد منصفانه و در چارچوب قانون از دولت، بین نمایندگان گیلان و رئیس جمهور بحث و تبادل نظر و نیز تأکید شد.

ندیمی در ادامه به وعده‌های رئیس جمهور برای حل مشکلات استان گیلان اشاره کرد و گفت: در این جلسه همچنین بر توجه جدی به توسعه ریلی، اتمام طرح‌های نیمه تمام، طرح‌های کشاورزی استان گیلان در حوزه ابریشم، چای، برنج و زیتون و نیز موضوع گردشگری در این استان تأکید شد.

این نماینده گیلانی مجلس اضافه کرد: نمایندگان استان گیلان نیز از رئیس جمهور خواستند تا اقدامات لازم را نسبت به احیای کارگروه ابریشم و زیتون انجام دهد که رئیس جمهور نیز پیگیری این موضوع و دیگر مسائل مطرح شده استان گیلان را به معاون اجرایی‌اش واگذار کرد. البته قرار شد که معاون اجرایی رئیس جمهور این مشکلات را پیگیری کرده و نتایج را به دولت اعلام کند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل خاطر نشان کرد: در بخش دیگری از این جلسه بر تکمیل راه‌آهن رشت -گرگان در بخش راه‌آهن ساحلی نیز تأکید شد.

در ادامه این نشست ، اعضای ستاد دکتر روحانی در شهرستان لاهیجان به بیان خواسته های ستاد لاهیجان پرداختند.

به گزارش “زبان گویا”، اعضای ستاد بانوان دکتر روحانی نیز در ادامه این دیدار ضمن طرح مسائل بانوان در استان گیلان و شهرستان لاهیجان خواهان پیگیری نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل برای رفع مشکلات و همچنین خواستار ارتقاء نقش بانوان در سطوح مختلف مدیریتی شدند./”زبان گویا”

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مرتضی یوسفی
زمانی میگفتی نوبخت کاری نکرد الان میگویی نوبخت عزیز فردامیگویی ازاول هم گفته بودم نوبخت دخالت های زیادمیکند
در حاشیه