بیانیه جوانان شورای راهبردی دفتر نماینده مردم تالش:

تذکر شکری به رئیس جمهور بود نه یک مقام استانی / انحصارگرایی “حزب اعتدال و توسعه” آتش تفرقه را در تالش روشن کرده است

جوانان شورای راهبردی دفتر نماینده مردم تالش با انتشار بیانیه ای نسبت به اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان واکنش نشان دادند.

تذکر شکری به رئیس جمهور بود نه یک مقام استانی / انحصارگرایی “حزب اعتدال و توسعه” آتش تفرقه را در تالش روشن کرده است

به گزارش ۸دی، محمود شکری در نشست علنی روز یکشنبه، ۲۱ آذرماه مجلس شورای اسلامی محمود شکری در تذکر شفاهی مدعی شد سازمان برنامه، بودجه استان گیلان بر خلاف قوانین مدیریت و خدمات کشوری و بودجه سال ۹۵ بدون آزمون لیستی از بستگان خود را با تهدید به مدیران کل استان برای استخدام تحمیل کرده است.

دیری نپایید که کیوان محمدی رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان در گفتگو با یک خبرگزاری با کذب محض خواندن سخنان نماینده تالش به این اظهارات واکنش نشان داد.

حال جوانان شورای راهبردی دفتر نماینده مردم تالش،رضوانشهر و ماسال با ارسال بیانیه ای به تحریریه پایگاه اطلاع رسانی گیل خبر نسبت به اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه و دبیر حزب اعتدال و توسعه گیلان واکنش نشان دادند. در قسمتی از این بیانیه آمده است: “گویی که در استان گیلان فقط اعضای حزب اعتدال و توسعه برای پیروزی دولت تدبیر و امید زحمت کشیده اند و فقط در بین آنها میتوان جوانان مستعد و جویای کار را پیدا کرد. انحصارگرایی و اقتدارگرایی که رییس و اعضای این حزب نه چندان قدیمی در استان به راه انداخته اند نشانه های خوبی را در انتخابات آتی ریاست جمهوری نشانمان نمیدهد.”

متن کامل این بیانیه را در ذیل بخوانید:

شکری-محمدی

“بسمه تعالی”
اخیرا جناب محمدی، ریاست محترم برنامه و بودجه استان گیلان در پی اظهارات نماینده شهرمان در اعتراض به جذب و استخدام بدون ضابطه و غیرقانونی در ادارات کل استان گیلان واکنش نشان داده و سخنان خلاف واقع و گاها دور از ادب و متانت بر زبانشان جاری کرده اند. بنابراین بر خود وظیفه دانستیم درپاسخ به اظهارات ایشان کمی از پشت پرده بده بستان های غلط سیاسی و حزب معتقد به اعتدالشان را بیان کنیم تا مسائل برای مردم روشن تر شده و راحت تر قضاوت کنند.

ما جوانان شورای راهبردی دفتر نماینده تالش که غالبا هم از طرفداران و حامیان دولت اعتدال بوده عقیده داریم اولا اقای شکری در راستای وظایف نمایندگی حق دارد برای دفاع از حق مردم به مسئولین تذکر داده یا سوال نموده و درخواست تحقیق و تفحص و استیضاح نماید. تذکر مورخه ۲۱/٩/٩۵ نماینده محترم تالش بزرگ به رییس جمهور محترم بوده نه به شخص اقای محمدی . طبق قانون شما در جایگاهی قرار ندارید که مشمول تذکر نمایندگان شوید بلکه به بالاترین مدیر دستگاه که رییس جمهور محترم هستند تذکر قانونی داده میشود پس این واکنش عجولانه و توام با عصبانیت شما برای چیست؟؟ آیا حکایت از خبرهای پشت پرده ندارد؟ ثانیا پاسخ تذکر نماینده را میبایست رییس جمهور محترم بدهند پس این حق شکایت برای نماینده شهرمان از شخص شما محفوظ است که در جایی که نباید صحبتی میکردید مصاحبه های عجولانه انجام دادید.

شما باید گزارش خویش را به مقام بالاتر خود ارجاع میدادید که اینجا هم عدم سنخیت رشته تحصیلی و نداشتن تجربه کافی در جایگاهی که به آن تکیه زده اید کاملا مشخص شد.ما اعتقاد داریم بهترین راه برای کمک به دولت و پیروزی در انتخابات بعدی سلامت رفتاری و گفتاری مسئولان و اعضای وابسته به دولت میباشد همانطور که نماینده منتخب شهر ما مشهور به سلامت هستند و این عامل یکی از مولفه هایی بوده که افتخار خدمت دوباره به این مردم محروم و مظلوم را پیدا کنند. نه اینکه فردی بدون داشتن سابقه مربوط و فقط بر اساس وابستگی حزبی به ریاست سازمان مهم برنامه و بودجه استان برسد و همینطور سلسله وار در عزل و نصب ها فقط اعضای حزب متبوع خویش را مد نظر قرار دهد. گویی که در استان گیلان فقط اعضای حزب اعتدال و توسعه برای پیروزی دولت تدبیر و امید زحمت کشیده اند و فقط در بین آنها میتوان جوانان مستعد و جویای کار را پیدا کرد. انحصارگرایی و اقتدارگرایی که رییس و اعضای این حزب نه چندان قدیمی در استان به راه انداخته اند نشانه های خوبی را در انتخابات آتی ریاست جمهوری نشانمان نمیدهد. متاسفانه انحصارگرایی دوستان، آتش تفرقه را در تالش بزرگ که یکی از مهمترین پایگاههای رای دولت در انتخابات گذشته ریاست جمهوری بود به گونه ای روشن کرده که دیگر کتمان آن از عهده هیچکسی بر نمی آید. دخالت در کوچکترین عزل و نصب ها هم از دیگر اشتباهات رئیس و اعضای این حزب میباشد. اما جناب محمدی…
شما که حرف از شکایت و دادگاه زده اید بدانید که مطمئنا ما هم مدارک مستندی از سفارشات جنابعالی برای جذب هم حزبی هایتان در ادارات کل بخصوص اداره کل کار و امور اجتماعی در اختیار داریم که به موقع و در مکان خود ارائه خواهیم کرد.همچنین از استاندار محترم هم پیگیر مطالبات و حقوق خود خواهیم بود.
والسلام علیکم
جوانان شورای راهبردی دفتر نماینده مردم شریف تالش،رضوانشهر و ماسال

منبع: گیل خبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حاجی
یک نفر نیرو در اداره تعاون ماسال را به نام ...... که در ماسال بودند را جذب نکردند خانمی را اخیرا" بدون آزمون آورده اند سر کار ؟؟ آقای کیوان محمدی که بلبل زبانی میکنی حالا باید پاسخگو باشی که از چه طریقی آمده است لطفا"افاضه فرمائید
ناشناس
حزب اقای کیوان محمدی در گیلان وبه تبع اقای نوبخت فکر می کنند که مردم بخاطر این حزب به جناب اقای روحانی رای داده اند . مردم بخاطر حب وبغص که بعضی از افراد داشتند به اقای روحانی رای دادند .مردم راه سعادت واصلاح امور را در ایشان دیده وبه برنامه ایشان اعتماد کردند .هرچند افرادیکه سکاندار ومیان دارشدند درمناصب قبلی امتحان داده ورفوز شده بودند .
در حاشیه