رئیس بسیج کارکنان دانشگاه آزاد رشت:

مسئولان جهاد دانشگاهی گیلان باید عذرخواهی کنند

رئیس بسیج کارکنان دانشگاه آزاد رشت گفت: مسئولان جهاد دانشگاهی باید توبه و از مردم شهیدپرور عذرخواهی کنند تا حداقل نشان دهند که ذره‌ای انسانیت نیز در وجودشان است.

مسئولان جهاد دانشگاهی گیلان باید عذرخواهی کنند

به گزارش ۸دی، علی رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اینکه اقدامات اخیر آمریکا در نقض برجام نشان از بی‌ثباتی آمریکا است اظهار داشت: تمام نمایندگان آمریکا، دولت و ملت ایران را دوباره به ناحق تحریم کردند.

وی با اشاره به ملت بزرگ ایران که ملتی بصیرتر و باهوش تر از برخی مسئولان هستند خاطرنشان کرد: باید به این مردم شریف و با ایمان احسنت گفت و بر پیشانی مسئولان نالایق مهر خیانت زد تا در پیشگاه ملت شریف ایران رسوا شوند.

رئیس بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی رشت با بیان اینکه مسئولانی که با نثار خون شهدا به پست و مقام رسیده‌اند و امروز همه  آن خون‌ها و ایثارها و جانفشانی‌ها و ارزش‌ها را از یاد برده‌اند اعلام کرد: آیا شما بی‌تدبیران در قبال خدا و مردم شرمنده نیستید؟

وی با اشاره به اینکه شهرستان رشت دارای افرادی متدین و متخصص است ولی به دلیل باند بازی‌ها، تنگ نظری‌ها و بازی‌های سیاسی به‌کار گرفته نمی‌شوند گفت: به‌جای استفاده از افراد متدین و متخصص از افراد نالایق در برخی از ادارات و سازمان‌ها در رشت استفاده می‌شود.

رنجبر با بیان اینکه استکبار جهانی با نهایت بی‌شرمی از رژیم کودک‌کش اسرائیل، وهابیت ملعون و عربستان حمایت می‌کند و کشوری مانند ایران را به تروریسم و نقض حقوق بشر متهم می‌کند افزود: کدام ایرانی است که دلش بخواهد به چنین استکباری احترام بگذارد و کدام آزادیخواهی است که بخواهد با خوی استکباری تعامل داشته باشد؟

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری که بارها و بارها تاکید فرمودند “آمریکا شیطان بزرگ است” و”ما آمریکا را زیر پا له می‌کنیم” و “آمریکا قابل اعتماد نیست”  گفت: هدف از منویات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری آن است تا ملت ایران را بیدار و هوشیار کنند.

مسئول قشر بسیج مداحان استان گیلان با اشاره به اینکه  ۱۶ آذر روز به شهادت رسیدن سه تن از دانشجویان این کشور توسط آمریکایی‌های جنایتکار است اظهار داشت: روز دانشجو روز استکبارستیزی است و حفظ حرمت پرچم آمریکا و اسرائیل در دانشگاه ها نیست.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در روز دانشجو باید شاهد همدلی و هم صدایی مسئولان دانشگاه‌ها با دانشجویان باشیم می‌بودیم اظهار داشت: به چه دلیل موجهی مسئولان جهاد دانشگاهی گیلان پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را از زیر پای دانشجویان جمع آوری کردند؟

رئیس بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی رشت اعلام کرد: چه دست‌هایی در کار است که امروز افرادی در راس امور فرهنگی و علمی استان همانند جهاد دانشگاهی گیلان گمارده شوند تا مدافع آمریکا و رژیم صهیونیستی باشند؟

وی افزود: افرادی که در روز دانشجو مرتکب چنین عمل وقیحانه‌ای می‌شوند و اقدام به جمع آوری پرچم از زیرپای دانشجویان می‌کنند نه تنها تدبیری ندارند بلکه در وجودشان غیرت، تعصب ایرانی، دینی و مذهبی هم دیده نمی‌شود.

مسئول قشر بسیج مداحان استان گیلان خاطرنشان کرد: مسئولان جهاد دانشگاهی باید توبه و از مردم شهیدپرور عذرخواهی کنند تا حداقل نشان دهند که ذره‌ای انسانیت نیز در وجودشان است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
دهنتون رو آب بکشید بعد اسم جهاد دانشگاهی رو بیارید. جیب مردمو خالی کردین بعد انقلاب گند زدین به سواد مردم حالا زر اضافه هم میزنین
در حاشیه