نماینده مردم تالش:

برخی که تمام اقوام، خواهرزاده و برادرزاده های خود را استخدام کرده اند باید از سخنانم نگران باشند

نماینده مردم تالش گفت: برخی افراد بی هویت از اظهار نظرم در خصوص استخدامها باید هم نگران باشند چون تمام اقوام و خواهر زاده و برادرزاده خود را سرکار برده اند.

برخی که تمام اقوام، خواهرزاده و برادرزاده های خود را استخدام کرده اند باید از سخنانم نگران باشند

به گزارش ۸دی به نقل از مریان خبر،  مراسم هفته وحدت همراه با اقامه نماز جمعه در مسجد محمدیه تالش با حضور حجت الاسلام خانی پور از ائمه جمعه اهل سنت تالش، محمود شکری نماینده مردم تالش و محمدپور شهردار، شکوری بخشدار بخش مرکزی  و سرهنگ اسماعیلی فرمانده انتظامی و دیگر مسولین  و علمای اهل سنت شهرستان تالش برگزار شد.

محمود شکری نماینده شهرستانهای تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: خداوند با واگذاری رسالت بر دوش نبی مکرم اسلام(ص) مسئولیت بسیار سخت و سنگینی را به این گوهر نازنین سپرد و بشریت مدیون صداقت و پاکی پیامبر است.

وی افزود: اختلافی که بین روایات اهل سنت و شیعیان درباره روز میلاد پیامبر اکرم(ص) وجود دارد٬ بهانهای شد که حضرت امام خمینی(ره)٬ بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران٬ فاصله بین این دو تاریخ را بعنوان «هفته وحدت» اعلام کنند.

شکری ادامه داد: پیام هفته وحدت این است که مسلمانان همه با هم برادرند و باید بدانیم پافشاری بر تاریخ٬ قشریگری و بها دادن به اختلافات ظاهری٬ سطحینگری است و باید میراث نبوت را پاس داریم تا به جهل و ظلمت سقوط نکنیم.

 نماینده مردم تالش افزود: در بخش دیگر صحبت های خود به اظهارات کیوان محمدی، رئیس برنامه و بودجه گیلان پاسخ داد و در انتقاد از منتظری رئیس سابق آموزش و پرورش تالش جملات شدید اللحنی را بیان داشت .

شکری در ابتدا  گفت:  با ۴۵ هزار تومان یارانه کدام مشکل مردم حل می شود؟ مردم برای قسطی کردن پول نان شب خودشان هم به ما مراجمه می کنند.

وی در خصوص تغییر و تحول در آموزش و پرورش  تالش در حالی که بغض در گلو داشت و با کوبیدن روی تریبون افزود: آموزش و پرورش را به دست چه کسانی سپرده بودیم؟ ناموس مردم نباید به افراد بی لیاقت در آموزش و پرورش سپرده شود!

بنده از ابتدا هم مخالف رئیس قبلی آموزش و پرورش بودم و شما اگر از سابقه ایشان خبر داشتید هیچ گاه چنین شخصی را برای این اداره مهم قبول نمی کردید!

وی در بخش دیگر از سخنان خود ضمن اشاره به اظهارات محمدی گفت: در بحث اشتغال باید شرایطی را برای جوانان فراهم کنیم در غیر این صورت محبوریم جوانان بیکار تالشی را مقابل استانداری جمع کنیم!

شکری ادامه داد: برخی افراد بی هویت از اظهار نظرم در خصوص استخدام و … نگران شده اند و باید هم نگران باشند چون تمام اقوام و خواهر زاده و برادرزاده خود را سرکار برده اند و من یقیه آنها را خواهم گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه