ناکامی پروژه تطهیر خاتمی/ ‘شکست ما حتمی است’

به دنبال انتشار خبری در رسانه‌های اصولگرا مبنی بر پروژه تطهیر سازی محمد خاتمی به بهانه برگزاری نشست احزاب در وزارت کشور، مسوولان وزارت کشور از دعوت خاتمی و موسوی خوئینی ها به عنوان دبیر کل و رئیس شورای مرکزی خودداری کرده و از مجید انصاری به عنوان نماینده مجمع روحانیون دعوت به عمل آورده اند.

ناکامی پروژه تطهیر خاتمی/ ‘شکست ما حتمی است’

به گزارش ۸دی نیوز، به دنبال انتشار خبری در رسانه‌های اصولگرا مبنی بر پروژه تطهیر سازی محمد خاتمی به بهانه برگزاری نشست احزاب در وزارت کشور، مسوولان وزارت کشور از دعوت خاتمی و موسوی خوئینی ها به عنوان دبیر کل و رئیس شورای مرکزی خودداری کرده و از مجید انصاری به عنوان نماینده مجمع روحانیون دعوت به عمل آورده اند.

در همین حال، مشرق نوشت،‌ در دیدار تعدادی از اعضای مجمع روحانیون با محمد خاتمی، بحث انتخابات مجلس آینده مطرح می شود. خاتمی تصریح می کند برای پیروزی در انتخابات مجلس چاره ای جز وحدت اصلاح طلبان با جریان دولتی اعتدال نداریم.

یکی از اعضای مجمع که نزدیک به دولت است می گوید تا آنجا که من اطلاع دارم دولتی ها بنا دارند لیست مستقل بدهند و با هیچ جریان سیاسی دیگر ائتلاف نخواهند کرد. خاتمی در پاسخ به این سخنان می گوید اگر اینگونه باشد شکست ما در انتخابات آینده حتمی است.

از سوی دیگر،‌ محمد خاتمی از عملکرد آشفته اصلاح طلبان در شورای شهر تهران به شدت انتقاد کرده و گفته است چرا باید قالیبافی که در انتخابات از اصلاح طلبان زخم خورده بتواند دوباره شهردار شود. بعد هم با وجود ۱۴ عضو، آن قدر در شورا بد عمل کنیم که تمامی کمیسیون ها و کمیته های مهم شورا را به اصولگرایان بدهیم./ جهان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه