فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل :

تمامی نشانه‌گیری‌های دشمنان اسلام به سمت ایران است/ نباید به آمریکا و وعده‌های دروغ آن دل بست

سردار باقرزاده گفت: ایران در نقطه حساس دنیا قرار دارد و تمامی نشانه‌گیری‌های دشمنان اسلام به سمت ایران است.

تمامی نشانه‌گیری‌های دشمنان اسلام به سمت ایران است/ نباید به آمریکا و وعده‌های دروغ آن دل بست

به گزارش ۸دی به نقل از خوبان خبر، سردار محمد باقرزاده شامگاه روز پنچ شنبه در یادواره شهدای بقعه متبرکه آقا باباحسن تازه‌آباد خواچکین خمام و شهید مدافع حبیب روحی با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم آرزوی آزادی کامل حلب کرد و خواستار دعای حاضران برای نصرت الهی در جبهه‌های اسلام شد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه انبیاء دارای سلاحی به نام دعا بودند تصریح کرد: برای رزمندگان و مدافعان حرم دعا کنید و دعا کمترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

سردار باقرزاده با اشاره به اینکه در عالم همهمه زیاد است و مجلات، نشریات و رسانه‌ها حرف می‌زنند ولی سخنی ملاک است که تصادم با شهوات انسان داشته باشد افزود: سخنی ملاک است که در مقابل افسار گسیختگی انسان را بگیرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند “یاد شهیدان همواره باید با تدبر و عبرت گیری باشد” خاطرنشان کرد: یکی از نکاتی که انسان به زندگی پربار شهدا می‌رسد و از آن عبرت می‌گیرد آن است که شهدا فریفته شیطان نشدند.

سردار محمد باقرزادهشهدا را علم روزگار خواند و گفت: شهدا در نبرد با شیطان درون و بیرون پیروز شدند و باید در مسیر شهدا گام برداریم در غیر این صورت فنا می‌شویم و امروز نیروی آماده و جنگنده تبدیل به کابوس رژیم صهیونیست شده است.

باقرزاده با بیان اینکه امروز در سوریه راهبردهای عملیاتی و تکنیک جنگ همان دستاوردهای دفاع مقدس است، تصریح کرد: امروز می‌گویند همان شهدایی که خرمشهر را آزاد کردند حلب را نیز آزاد کردند و حتی ژنرال‌های روس اذعان دارند که ما در نبرد زمینی از آنها بالاتر هستیم.

سردار باقرزاده با بیان اینکه برای مدافعین حرم فرصتی فراهم شده و این افراد نیز از فرصت‌ها به خوبی استفاده کردند تصریح کرد: حرکت در جهت اراده الهی بسیار مهم است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه عربستان مدعی حل کردن ۴ روزه مشکلات یمن بود بیان کرد: اکنون با گذشت بیش از یکسال عربستان هیچ غلطی نکرده است.

سردار محمد باقرزاده با اشاره به اینکه درس ولایت فقیه را تعداد زیادی متوجه شده‌اند و به آن عمل می‌کنند خاطرنشان کرد:سید هاشم حیدری در مصاحبه‌ای از زبان سید حسن نصرالله گفت”اغلب روزها از خدا می‌خواهم از همه عمر من، همسرم، فرزندانم و نوه‌های من بگیرد و به عمر امام خامنه‌ای بیفزاید.

باقرزاده: آمریکا را شیطانی خواند که در فکر فریبکاری است و یادآور شد: جامعه‌ای که بخواهد عزت به دست آورد باید در راه خدا حرکت کند و نباید به آمریکا و وعده‌های دروغ آن دل بست.

سردار باقرزاده با بیان اینکه تا وقتی انسان وجود دارد شیطان دست از دشمنی بر نمی‌دارد اظهار کرد: ایران در نقطه حساس دنیا قرار دارد و تمامی نشانه‌گیری‌های دشمنان اسلام به سمت ایران است.

وی با بیان اینکه چرا عده‌ای با وجود بدعهدی‌ها و خصومت‌های آمریکا با ایران به آمریکا تکیه می‌کنند گفت:خصومت و بدعهدی بارها اثبات شد و تا زمانی‌که در ایران حرف از امام و معصوم زده می‌شود آمریکا به دشمنی خود با ایران ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه