یک منبع کارگری:

حقوق معوق پرسنل شرکت صنایع چوب اسالم پرداخت شد

یک منبع کارگری در شرکت صنایع چوب اسالم از پرداخت حقوق پرسنل شرکت صنایع چوب اسالم پس از تغییر مدیریتی در این شرکت خبر داد.

حقوق معوق پرسنل شرکت صنایع چوب اسالم پرداخت شد

یک منبع کارگری در کارخانه صنایع چوب و کاغذ اسالم شامگاه امشب در گفتگو با خبرنگار ۸دی از پرداخت چند ماه حقوق معوق پرسنل صنایع چوب اسالم پس از تغییر تحولات اخیر در مدیریت این کارخانه خبر داد.

وی افزود: علاوه بر پرداخت حقوق، کمک ریالی به کارخانه جهت تعمیرات کلی و خرید مواد اولیه انجام شده است و هم اکنون تعمیرات کلی کارخانه شروع شده و تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت و سپس کارخانه فعالیت خود را آغاز می کند.

کارگران صنایع چوب اسالم تا پیش از این بیش از پنج ماه حقوق معوق داشتند و کارخانه به دلیل مسائل مالی از سال گذشته فعالیت بسیاری محدودی داشت.

۲۱ آذر ماه جاری مدیر عامل و اعضای جدید هیات مدیره شرکت صنایع چوب اسالم معارفه شدند و بر این اساس، گل محمد بامری بعنوان مدیر عامل جدید و عضو هیات مدیره این شرکت معرفی شد. علاوه بر این، پورموسی و عبادی بعنوان دیگر اعضای هیات مدیره صنایع چوب اسالم معرفی شدند.

پیش از این، امیر علی نصیری مدیر عامل صنایع چوب اسالم بود و در دوران مدیریت وی با وجود تحولات ایجاد شده در محصولات کارخانه، مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و کشور حاضر به کمک مالی به شرکت نشدند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه