پس از گذشت دو ماه؛

مسئولین زیر گرمای مطبوع گاز؛ دو بیمار ام اسی در انتظار حق قانونی / سکوت معنادار فرمانداری ماسال

گازرسانی به دو بیمار ام اسی در روستای کوره جان همچنان در گیر و دار بهانه های نا مربوط مسئولین معطل مانده است و مسئولین بالادستی بخشداری شاندرمن در موضوع ورود نمی کنند.

مسئولین زیر گرمای مطبوع گاز؛ دو بیمار ام اسی در انتظار حق قانونی / سکوت معنادار فرمانداری ماسال

به گزارش ۸دی به نقل از  ماسال نیوز، در شرایطی که کلیه اقدامات قانونی گازرسانی به خانواده کوره جانی، صورت گرفته است، بخشدار شاندرمن همچنان با همراهی دهیار این روستا و سکوت فرمانداری، از دادن گاز خودداری می‌کند.

این خانواده کوره جانی که دو بیمار ام اسی هم دارد، کلیه مراحل قانونی را تا نصب علمک و پرداخت کلیه وجوه مورد نیاز طی کرده اما همچنان مرغ مسئولین شهرستان یک پا دارد و گازرسانی به منزل قدیمی این خانواده را منوط به پایان مراحل اداری اخذ پروانه برای ساختمانی دیگر کرده اند.

ساختمان جدید که بخشدار شاندرمن ادعا دارد احتمال سو استفاده از سوی این خانواده در آن وجود دارد، صرفا یک اسکلت نیمه کاره است که ارتباطی به ساختمان قدیمی ندارد و مراحل اخذ پروانه اش هم در جریان است.

اینک زمان تقریبی دو ماه است که این خانواده در انتظار دریافت نامه بخشدار به اداره گاز برای دریافت کنتور هستند. پیگیری های این خانواده و خبرنگار ماسال نیوز نشان می دهد که ریاست اداره گاز شهرستان از بلامانع بودن گازرسانی خبر می دهد اما برای طی مراحل نیاز به نامه بخشدار دارد. نامه ای که با یکدندگی صادر نمی شود.

سید رضا صفوی بخشدار شاندرمن یک هفته قبل در آخرین مصاحبه خود در این خصوص ادعا کرده بود: همین روزها تعیین تکلیف میکنیم.

ظاهرا مسئولین زیر گرمای گاز، سختی روزها را احساس نمی کنند و منظورشان از همین روزها، یک هفته و دو هفته نیست.

***

دو بیمار ام اسی، به عنوان شهروند نظام جمهوری اسلامی ایران، همچنان در انتظارند. بخشدار یکدندگی می کند و فرماندار با سکوتی معنادار، مراجعه کنندگان را به بخشدار حواله می دهد. در دو ماه اخیر مسئولین شهرستان زیر گرمای مطبوع گاز، روزگار می گذرانند و یکی از دو بیمار ام اسی، از سرما مریض شده و راهی بیمارستان شده است.

و همچنان این داستان ادامه دارد.

مسئولین در جلسات شوای امر به معروف و نهی از منکر، شورای اداری، شورای فرهنگ عمومی، شورای تامین امنیت، شورای فلان و شورای بهمان موارد مهم تری برای بررسی و سخنرانی دارند. سخن از «تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات با اختیارات شهرستانی» می شود اما در عمل نوبت به ضعفا- این صاحبان اصلی انقلاب-  نخواهد رسید.

***

مسئولینِ در جریانِ شهرستان و مسئولینِ در خوابِ استان را به این سخن مولای متقیان حواله می دهیم که به فرماندار بصره اینگونه نوشت؛

«هیهات که هواى نفس بر من چیره گردد، و حرص و طمع مرا وا دارد که طعام هاى لذیذ بر گزینم، در حالى که در «حجاز» یا «یمامه»  کسى باشد که به قرص نانى نرسد …  آیا به همین رضایت دهم که مرا امیر المؤمنین علیه السلام خوانند و در تلخى‏ هاى روزگار با مردم شریک نباشم و در سختى‏ هاى زندگى الگوى آنان نگردم… »

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه