در گفتگو با فرماندار وقت مطرح شد؛

جزئیات جدید از ماجرای ضرب و شتم یک بسیجی در رشت/ ۲ نفر از عوامل حادثه دستگیر شدند

فرماندار وقت رشت با تأکید بر اینکه دو نفر از عوامل دستگیر شده اند گفت: نیروی انتظامی در تلاش است تا تمام عوامل حادثه را دستگیر کند.

جزئیات جدید از ماجرای ضرب و شتم یک بسیجی در رشت/ ۲ نفر از عوامل حادثه دستگیر شدند

به گزارش ۸دی، سید عیسی مهدوی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در مورد حادثه ضرب و شتم یک بسیجی در رشت، اظهار کرد: این مسئله در جنب مسجد آفخرا رشت اتفاق افتاد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: طی این حادثه یک از بسیجیان آمر به معروف رشت مورد آسیب از سوی اراذل و اوباش قرار گرفت در مراحل درمان وی در بیمارستان ادامه دارد.

فرماندار وقت رشت با تأکید بر اینکه دو نفر از عوامل این اتفاق و ضرب و شتم بسیجی آمر به معروف دستگیر شده اند، اضافه کرد: نیروی انتظامی در تلاش است تا تمام عوامل اصلی این حادثه را دستگیر کند.

مهدوی در خاتمه اظهار کرد: عاملان حادثه در جنب مسجد آفخرا که منجر به آسیب بسیجی آمر به معروف شده اند دادگاهی خواهند شد.

گفتنی است یکی از بسیجیان آمر به معروف در شهرستان رشت در جریان مزاحمت عده ای اراذل و اوباش برای یک زن و تعرض به وی جنب مسجد آفخرای رشت مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت و با ضربات قمه مجروح شد.

فرمانده پایگاه امام خامنه ای مسجد امام حسین (ع) در این باره اظهار کرد: در پیاده روی رشت درگیری شدیدی بین اراذل و اوباش با یک زن ایجاد شده بود که اراذل بعد از تعرض به آن خانم وی را مورد ضرب و شتم قرار داده بودند در همین حین یکی از بسیجی های مسجد در حال تردد در منطقه مورد نظر بود که  با مشاهده این صحنه از اراذل و اوباش می خواهد اگر مشکلی هم با این خانم دارند به پلیس اطلاع دهند و به خانم جسارت نکنند.

وی ادامه داد: ضاربین که اراذل و اوباش منطقه (خیابان امام خمینی ره) بودند با کمال وقاحت به محض متوجه شدن بسیجی بودن وی با عربده کشی و فحاشی و همچنین دراوردن قمه و چاقو به سمت وی حمله کردند و باقمه یک ضربه به چشم وی وارد نموده!! و بعداز افتادن فرد بسیجی به زمین باضربات متعدد مشت  و لگد وی رامورد ضرب وشتم قرار دادند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه