ویژه اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه های استان گیلان؛

دوره «آموزش مربیان سواد فضای مجازی» در رشت برگزار می‌شود

مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج در گیلان گفت: دوره «آموزش مربیان فضای مجازی» ویژه اساتید دانشگاه در رشت برگزار می‌شود.

دوره «آموزش مربیان سواد فضای مجازی» در رشت برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی، سجاد ستوده، مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج در گیلان عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه آموزش سواد فضای مجازی در سطح استان و با عنایت به تاکیدات رهبر معظم انقلاب به ویژه در نامه اخیر انتصاب اعضای شورای عالی فضای مجازی، سازمان فضای مجازی سراج کارگاه‌های آموزشی سواد فضای مجازی را برای اقشار مختلف برگزار می‌کند.

 وی با بیان اینکه فضای مجازی فرصتی است که باید همه از آن به نحو احسنت استفاده کنند، افزود: در چنین عرصه‌ای که دشمن به گسترش فعالیت‌های ضد دینی و ضد ارزشی می‌پردازد، برگزاری کارگاه‌ها و دوره های آموزشی «سواد فضای مجازی» از ضرورت بالایی برخوردار است.

 مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج در گیلان گفت: دوره «آموزش مربیان سواد فضای مجازی ویژه اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان» تحت اشراف «دکتر متین‌فر»، مدیر مرکز سواد فضای مجازی سازمان فضای مجازی سراج و ریاست مرکز سلامت ذهن، ویژه اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های گیلان در رشت برگزار می‌شود و برگزیدگان این دوره به عنوان مربی سواد فضای مجازی در دانشگاه ها و مراکز فرهنگی استان به تدریس این موضوع خواهند پرداخت.

 ستوده تصریح کرد: این کارگاه همراه با ارائه محتوای تخصصی در سرفصل‌های مبانی سواد فضای مجازی، سواد شبکه‌های اجتماعی، سواد بازی، آینده پژوهی فضای مجازی، رژیم مصرف رسانه‌ای، تکنیک‌های اقناعی، امنیت کاربری، خانواده، رسانه‌های دیجیتال و … است.

  وی گفت: این دوره با هدف شناسایی، سازماندهی، توانمندسازی و حمایت از عناصر فعال این حوزه و تحقق فرامین مقام معظم رهبری پیرامون سواد فضای مجازی، با نگاه به تولید قدرت نرم در راستای ایجاد امنیت پایدار برای نظام جمهوری اسلامی ایران و تقویت نهاد خانواده برگزار می‌شود.

 مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان با بیان اینکه شروع کلاس‌ها از ۲۵ آذر آغاز می‌شود، تصریح کرد: این کارگاه آموزشی به صورت هفتگی تا ۲۱ بهمن‌ماه سال جاری ادامه دارد.

ستوده خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام در دوره مذکور و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۱۳۸۲۸۴۷۳ تماس حاصل کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه