عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد در گفتگو با 8 دی :

جهاد دانشگاهی گیلان باید عذر خواهی کند / عده ای به صورت علنی جلوی سیاست های مسلم نظام ایستادند!

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد گفت : جهاد دانشگاهی باید از مردم عذر خواهی کند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در محیط آموزشی نباشیم.

جهاد دانشگاهی گیلان باید عذر خواهی کند / عده ای به صورت علنی جلوی سیاست های مسلم نظام ایستادند!

عمران علیزاده عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد رشت در گفتگو با خبر نگار هشت دی ؛ در خصوص اتفاقی که در جهاد دانشگاهی افتاد اظهار داشت : اتفاقی که در روز دانشجو افتاد به ما یاد آوری می کند که این روز جز اجزای لاینفک انقلاب اسلامی است.

وی افزود : دانشجویان در این روز با اجتماع در دانشگاه تهران مخالفت خود را با فرزند نامشروع آمریکا (رژیم صهیونیستی) و جریان استکباری که متوجه جهان اسلام بود نشان دادند.

این استاد دانشگاه با اشاره به حساسیت بیشتری که امروزه علیه مقابله با موجودیت استکبارستیزی ایالت متحده در منطقه است تصریح کرد : اگر بخواهیم چنین قضایایی را در محیط های آموزشی سبک بشماریم این اتفاق ممکن است به طور سلسله وار در کشور ادامه پیدا کند.

علیزاده نگاه آمریکا به دیگر کشور ها در روابط بین المللی را نگاهی از بالا به پایین دانست و اظهار کرد : روابط ما با ایالت متحده رابطه ای عادی نخواهد بود و این اتفاق باعث می شود عده ای عملا موضع انقلابی به حق ما را زیر سوال ببرند.

وی به این اتفاق بعنوان دومین اتفاق معاند نظام در محیط آموزشی اشاره کرد و گفت : پس از اتفاقی که در دانشگاه مشهد رخ داد این اتفاق دومین اتفاقی است که در محیط دانشگاهی به وقوع پیوست و ما نمی‌خواهیم به هیچ عنوان چنین اتفاقی در دانشگاههای استان گیلان تکرار شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد با بیان اینکه افراد می توانند نظرات شخصی خود را بیان کنند یادآور شد : بیان نظرات شخصی مانعی ندارد اما اگر به صورت علنی و آزاد با سیاست های مسلم نظام مقابله کنند از دیدگاه ما روبروی نظام ایستاده اند.

وی در پایان گفت : مسئولین جهاد دانشگاهی برای نقض این معضل باید از مردم انقلابی و به خصوص جامعه دانشگاهی عذر خواهی کنند و تمام مسئولین دانشگاهی اجازه بروز مجدد چنین اتفاقاتی را ندهند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
رییس جهاد دانشگاهی طی بیانیه ای بابت جمع آوری پرچم اسراییل و امریکا از زیر پای دانشجویان باغیرت و انقلابی عذرخواهی کند و اقدام نادرست مذکور متوجه دانشجویان ننماید. آقای رییس اگر طرفداران تفکر مبارزه با استکبار در ایران و عراق و حلب سوریه جان پاکشان را تقدیم نمی کردند شما و همفکرانتان در خانه خود در امان نبودید و بر صندلی ریاست تکیه نزده بودید. دوستانتان با راهبرد مذاکره و کدخدا انگاری دشمن،پس از 3سال با از دست دادن صنعت هسته ای صلح آمیز و باقی ماندن تحریم ها به موهوماتی چون از بین بردن سایه جنگ تمسک می جویند و باغ سیب و گلابیشان به دست کدخدایشان ویران می شود
ناشناس
اگر امروز امریکا از دشمنی با ایران دست کشیده بود و جدای از نداشتن ارتباط سیاسی، هر روز علیه ایران دشمنی نمی کرد به رییس جهاد دانشگاهی استان حق می دادم که مانع اقدام غیر ضرور اعلام تنفر از امریکا شود اما در37سال گذشته سردمدار استکبار جهانی به علت ماهیت انقلاب اسلامی به دشمنی با ملت ایران ادامه داده است لذا اقدام رییس جهاد دانشگاهی غیرقابل دفاع و در جهت تایید دشمن ملت ایران است. دفاع ایشان از رژیم غاصب اسراییل که سالهاست به کشتار ملت فلسطین دست می زند باعث شرمساری است
روح الله غفاری
امام (ره)می گفت به پرچم آمریکا باید احترام گذاشت http://www.imam-khomeini.ir/fa/n21038
در حاشیه