امروز ما بر سفره شهدا نشسته ایم و باید کاری کنیم که شهدا از ما راضی باشند

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه برگزاری یادواره ها نشان دهنده ادامه راه شهدا است، تصریح کرد: مردم ایران از تهدیدهای نیروی نظامی امریکا نمی ترسند و با تمام وجود در برابر استکبار ایستاده اند.

امروز ما بر سفره شهدا نشسته ایم و باید کاری کنیم که شهدا از ما راضی باشند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رصدرودسر آیت الله زین العابدین قربانی امشب در مراسم یادواره ۱۲۸ شهید گمنام چابکسر که در مسجد بازار این بخش برگزار شد،اظهار کرد: شفاعت و توسل به پیامبر(ص) ،علما و شهدا اختلاف بین وهابیون و تکفیری ها با شیعیان است که به بهانه آن در کشورهای مختلف دنیا شیعیان را به شهادت می رسانند.
وی اطاعت از مقام عظمای ولایت را افتخار ملت دانست و افزود: امروز ما بر سفره شهدا نشسته ایم و باید کاری کنیم که شهدا از ما راضی باشند.
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه برگزاری یادواره ها نشان دهنده ادامه راه شهدا است ،تصریح کرد: مردم ایران از تهدیدهای نیروی نظامی امریکا نمی ترسند و با تمام وجود در برابر استکبار ایستاده اند.
وی مذاکرات دولت کریمه را نرمش قهرمانانه با اجازه رهبری دانست و خاطر نشان کرد: رئیس جمهور از انقلابیون ناب دوران انقلاب است که به حالت انقلابی خود مانده است و ما نباید دولت را تضعیف کنیم.
قربانی به دیدار استاندار و مجمع نمایندگان گیلان با رئیس جمهور اشاره کرد و منذکر شد: در این دیدار مشکلات کشاورزان منطقه مطرح شد.
وی از تخصیص ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار در سال ۹۳ به صنعت چای برای رفع مشکلات چایکاران خبر داد و افزود: امیدواریم که در آینده نزدیک مشکلات کشاورزان با استفاده از شیوه اقتصاد مقاومتی و تولید بیشتر رفع گردد.
امام جمعه چابکسر نیز در ادامه مراسم مذکور با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۸ شهید این بخش ،اظهار کرد: شهدا زنده و آگاه بر دل ها و رفتار ما هستند و ما باید به شهدا احترام کنیم .
حجت الاسلام محمود کشاورز، چابکسر را قطب کشاورزی دانست و افزود:کشاورزان منطقه به ویژه چایکاران و باغداران مرکبات برای رفع مشکلات خود نیازمند توجه بیشتر مسئولان هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه