دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان مطرح کرد؛

چرا در اردوگاه اصلاح طلبان مرزی وجود ندارد؟ / داعیه داران اصلاح طلبی اسلام و ارزش ها را تخریب می کنند

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان نوشت: در رسانه های اردوگاه اصلاح طلبان ارزش ها و اسلام تخریب می شود اما با وجود این، آنها حاضر به تفکیک مرز خودی و غیر خودی نیستند.

چرا در اردوگاه اصلاح طلبان مرزی وجود ندارد؟  / داعیه داران اصلاح طلبی اسلام و ارزش ها را تخریب می کنند

به گزارش ۸دی، نادر یار حسینی، دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان ضمن یادداشتی اختصاصی برای این پایگاه خبری تحلیلی نوشت:

اختلاف سلایق و تضارب افکار در مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در کشور امری پسندیده، مطلوب و لازم و حتی موجب رشد و تکامل افراد و جامعه و اصلاح امور خواهد شد. بنابراین اختلاف اندیشه نشانه لطف الهی است که رسول خدا(ص) آن را رحمت برای امت برشمرده اند، در سایه همین اختلاف دیدگاه ها است که کشور به شور و نشاط و شادابی می رسد و به سمت رشد و تعالی مادی و معنوی حرکت و نقایص آن نیز احصاء و بر طرف می شود اما اگر منشاء اختلافات فکری همانطور که در سوره انعام آیه ۶۵ آمده از روی هوی و هوس و مطابعت از شیطان باشد نتیجه ای جز دشمنی، ترس، وحشت، عذاب و رنج نخواهد بود. لذا ایجاد شبهه یا انکار دین، توهین به مقدسات، وارونه کردن حقایق، ایجاد قرائت های مختلف از اصول و مسلمات در دین، تحریف تاریخ اسلام و انکار حجاب یا اختیاری جلوه دادن آن و به ظاهر نام دین، انقلاب، امام، ولایت و رهبری را بردن و منافقانه برخورد کردن را نمی توان اختلاف سلیقه نامید، اینگونه اختلافات از هوای نفس و ابلیس است علاوه بر اینکه مانع رشد و پیشرفت می شود، تفرقه و تشت و تضعیف درونی و تقویت دشمن را به همراه دارد.

مرزبندی در اسلام:
دین اسلام برای جلوگیری از انحراف بندگانش به صراحت مرز حق و باطل، کفر و ایمان را مشخص و حجت را بر همگان تمام کرده است تا احدی بر گمراهی اش بهانه ای نداشته باشد، از اینرو همه انبیای الهی و معصومین(علیهم السلام) دارای مرزبندی با دشمنان خدا بوده اند و حتی در زیارتنامه ها و ادعیه ها خصوصا در زیارت عاشورا
مرزبندی خودی و غیرخودی کاملا مشخص است.

معاویه کافر و غیرخودی است:
معاویه در نامه ای به امام علی(ع) خود را خودی معرفی کرده است و نوشته بود که ما و شما از یک قبیله ایم اما آن حضرت در نامه ۶۴ نهج البلاغه چنین پاسخ فرمودند: «پیش از اسلام ما و شما با هم دوست بودیم ولی دیروز اسلام میان ما جدایی انداخت زیرا ما ایمان آوردیم و شما کافر ماندید و ما به دین خودمان ماندیم و شما آشوب
و فتنه برپا کردید».

خودی و غیرخودی از منظر مقام معظم رهبری:
رهبر معظم انقلاب در این باره فرمودند: خودی و غیرخودی داریم یا نداریم؟ آنگاه فرمودند: آحاد ملت ایران همه خودی اند اما در جریانات سیاسی خودی و غیر خودی داریم، سپس شاخصهای خودی را اینگونه تبیین نمودند: خودی دلش برای کشور می تپد و به امام، اسلام و انقلاب عشق می ورزد و در برابر استکبار ایستادگی دارد و التزام عملی به اسلام داشته و پیرو خط امام است، و عمل به قانون دارد و دشمن شناس و زمان شناس است و تهدیدها را می شناسد. آن حضرت غیرخودی را چنین
ترسیم می کنند:
غیر خودی کسی است که دستورش را از بیگانه می گیرد، دلش برای بیگانه می تپد، در فکر رابطه دوستی با آمریکاست و در اهانت به امام ناراحت نمی شود، اعتقاد به اداره کشور با احکام اسلام ندارد، گاهی دم از اسلام می زند اما در کنار کسانی قرار می گیرد که ضدیت با حکومت اسلامی دارند، اینها نفوذی اند، اینها ارزشها را قبول ندارند، اینها غیرخودی اند، اینها انقلاب، اسلام و ارزشها را قبول ندارند.»

چرا کسانی مخالف مرزبندی اند؟:
کسانی مخالف حریم و مرزبندی اند که دشمن اند و می خواهند شناخته نشوند تا در فضای غبار آلود حوادث را به نفع خود تغییر داده و مهار آن را در اختیار داشته و مدیریت نمایند، همچنانکه در حوادث غم انگیز دوران انقلاب از طریق آشوبهای خیابانی، قیام مسلحانه، قیام علیه لایحه قصاص، انحراف دولت بازرگان و بنی صدر و بیت منتظری و آشوب ۱۸ تیر ۷۸ و فتنه پس از انتخابات ۸۸ و دهها موارد دیگر عده ای که متصل به استکبار بویژه آمریکا بودند مدیریت را برعهده داشتند. آیا امام و رهبری عوامل توطئه ها را در هر حوادثی به مردم و مسولین گوشزد و معرفی نکردند؟ آیا در این آشوبها و قیامها و فتنه ها هدف نابودی اسلام و انقلاب نبود؟ در خیابانها شعار علیه اسلام، قرآن، ولایت سر ندادند؟ در ماه محرم صوت و کف در خیابانها نزدند؟ قرآن، مسجد، حسینیه آتش نزدند؟ بیت المال را غارت و به جان و مال مردم تعرض نکردند؟ عده ای از مردم بیگناه را به شهادت نرساندند؟ چر آنها خود را اصلاح طلب می نامند؟ آیا جریانات سیاسی نفوذ بنی امیه و بنی عباس بر مسلمانان و به انزوا، زندان و شهادت(ائمه علیهم السلام) و یارانشان و مهجوریت اسلام و قرآن سالیان متمادی و شکست نهضت مشروطه و اعدام  شیخ فضل الله نوری و انقلابیون بیگناه و کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ آمریکایی نباید عبرت بگیرند؟ آیا نباید در حمایت از پیروزی مردم در ۹ دی علیه فتنه گران بیانیه صادر وسران فتنه را محکوم نمایند؟ آیا سران فتنه طبق تصمیم شورای عالی امنیت کشور در حصر نیستند؟ چرا عده ای دیگران را متهم به فتنه می کنند؟ آیا بر آن نیستند تا مقصران اصلی را تطهیر کنند؟ آیا احیایا فتنه دیگری رقم نخواهدخورد؟ اگر برخی می گویند سران فتنه در خیابانها آزادانه راه می روند آیا هدفشان انحراف و قلب در فتنه نیست؟ آیا رهبر معظم انقلاب مکرر درباره سران فتنه و توبه آنهاسخن نگفتند؟ آیا اطاعت از ولایت حجت شرعی و قانونی نیست؟ آیا جریانات خودی نباید در برابر غیرخودی ها مرزشان را مشخص نمایند؟

بیش از بیست گروه سیاسی بنام اصلاح طلب در کشور فعالیت دارند که برخی سکولار و برخی لیبرال و حتی نهضت آزادی و… آیا اصلاح طلبان و فادار به قرآن،اسلام، انقلاب، امام و ولایت نباید راه خود را از منحرفین جدا و مانع نفوذ آنها در جریان اصلاحات شوند تا اسلام  و انقلاب بیش از این آسیب نبیند؟

اجماع نقیضین محال است:
نمی شود از یک سو از خط امام و اسلام راستین سخن گفت و از سوی دگر مدافع رابطه با آمریکا شد، یا از محرومین و مستضعفین دم زد اما زندگی اشرافی داشت، یا درباره ارزشها و مقدسات حرف زد اما روش تساهل و تسامح را در پیش گرفت. این تفکر درباره مواضع امام (ره) چه پاسخی دارد؟ آیا امام اسلام را رحمانی ترجمه نمود؟ امام نفرمودند جنگ تا رفع فتنه در عالم؟ امام استکبارستیز نبود؟ چرا امام فرمودند هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید؟ چرا فرمودند رابطه با آمریکا رابطه ظالم با مظلوم است؟ چرا فرمودند آنهایی که دنبال مذاکره با آمریکا هستند خائن اند؟ اعتقاد امام درباره ولایت فقیه هم عرض ولایت معصومین نبود؟ امام درباره ملی گراها و نهضت آزادی چه فرمودند؟ وقتی نهضت آزادی قیام علیه لایحه قصاص کردند جز این بود که امام فرمودند آنها مسلمان نیستند؟ امام نفرمودند قدس و فلسطین پاره تن اسلام است؟ در فتنه ۸۸ عده ای بنام اصلاح طلب علیه قدس و فلسطین شعار ندادند؟ چرا اینها اقدامات خود علیه اسلام و انقلاب را اصلاح طلبی می نامند؟ چرا مرزها در اردوگاه اصلاح طلبان تفکیک نمی شود؟ جریان اصلاح طلب از اعتدال چگونه قابل تفکیک و شناسایی است؟

تخریب ارزشها در رسانه ها:
برخی مطبوعات اصلاح طلب به صورت زنجیره ای به تخریب ارزشها و مقدسات پرداختند اجمالا به چند نمونه اشاره می شود:
انقلاب ما برای اجرای احکام شرعی نبوده- روزنامه زن۲۸/۹/۷۷— حکم قصاص غیر انسانی،خشن و موهن است- روزنامه نشاط شهریور۷۸— زیارت نامه امام حسین عامیانه و شامل انتقام گیری و اختلاف انگیز است – روزنامه نشاط ۳۰/۱/۷۸— تاسی به امام حسین در شهادت طلبی نوعی خشونت گرایانه است – روزنامه صبح امروز ۵/۲/۷۸— همجنس بازی نباید ممنوع باشد – روزنامه صبح امروز ۱۲/۸/۷۹—گفتار فاطمه زهرا نمی تواند الگوی زنان امروز باشد— روزنامه زن ۲۸/۹/۷۷—مظاهر دینی چون حجاب و حیای زنان نماد عقب افتادگی است – ماه نامه جامعه سالم تیر ۷۷- اگر دموکراسی می خواهیم ولایت فقیه باید منسوخ شود— محسن کدیور ۹/۷/۷۸- تاریخ مصرف امام خمینی گذشته – آبان ۲۱/۶/۷۸ – احکام اسلام کارایی ندارد— ماهنامه کیان ۲۱/۶/۷۸ –  حکم سنگسار برخلاف عقل و فطرت انسانی است –  روزنامه زن ۹/۹/۷۷ –  پیامبر رفت و هیچ فردی را به جانشینی خود انتخاب نکرد – روزنامه صبح امروز ۳/۸/۷۸ –  کافر و بی دین هم خودی اند-  صبح امروز شهریور ۷۸ – آدم و حتی معصومین خود به خود و بدون نظارت مردم در معرض انحراف هستند – روزنامه عصر آزادگان ۱۶/۱۰/۷ – حق و باطل نسبی است – هفته نامه آوا، آبان ۷۸.

هزاران مطالب دیگر علیه اسلام و قرآن در رسانه های اصلاح طلب منتشر شده که امکان بیان همه آنها نمی باشد، اما باید باور کنیم این مطالب و هزاران مطلب دیگر بر علیه اسلام و قرآن در همین کشور به چاپ رسیده و حتی کتابهای ضاله بسیاری چاپ و توزیع شده است برخی از نویسندگان فرار کرده و در آغوش استکبارند و برخی همچنان در داخل فعالند،

رهبرانقلاب آن ایام فرمودند که برخی مطبوعات پایگاه دشمن اند اما مهاجرانی (وزیر وقت ارشاد) منکر آن شد. یکی از محاسنات اصولگرایان آن بود که وقتی انحراف را در دولت وقت مشاهده نمودند سریعا با آن تفکر مخالفت و مرزبندی شان را تعیین نمودند. آیا ضرورت ندارد جبهه اصلاح طلب و حزب اعتدال بین خود و غیرخودی ها مرزبندی را مشخص کنند تا هم خودشان و هم اسلام و انقلاب از هر گزندی مصون بماند؟ باعدم مرزبندی چه تضمینی وجود دارد که دشمن در سطوح مدیریتی قرار نگیرند و امروز این نگرانی وجود ندارد؟ به فرموده رهبرمعظم انقلاب«تقسیماتی چون اصولگرا، اصلاح طلب، اصلاح طلب مدرن، و اصولگرای سنتی مهم نیست بلکه مهم محتوا است.»

همچنانکه گذشت مهم حفظ اسلام ناب محمدی(ص)، انقلاب، ولایت، خط امام و رهبری است آنهم باتعیین صف بندی در برابر غیرخودیها. اگر مرزبندی در جریانات سیاسی وجود می داشت تاکنون بساط فتنه کاملا برچیده وسران آن نیز توبه و عذرخواهی کرده بودند اما نفوذ و فعالیت غیر خودیها باعث سستی و رخوت این امر گردیده است فلذا تنها راه پاک سازی فتنه و تقویت کشور و تضعیف دشمن تعیین صف بندی خودیها با غیرخودیها است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه